• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 7 خرداد 1397
کد مطلب : 17999
+
-

نسخه جدید تلگرام با قابلیت‌های ویژه

نسخه جدید تلگرام با قابلیت‌های ویژه


تلگرام سرانجام نسخه ۴.۸.۹ خود را با قابلیت‌های جدید عرضه کرد. در این نسخه که فعلا تنها برای اندروید ارائه شده، تلگرام ویژگی‌های کاربردی چندان زیادی را به این اپلیکیشن اضافه نکرده، اما با توجه به مسدودشدن این اپلیکیشن در برخی کشورها، پاول دوروف این نسخه را با قابلیتی جدید همراه کرده که کاربران بتوانند این محدودیت‌ها را مرتفع کنند.

به گزارش ورج، در این نسخه تلگرام مجهز به قابلیت MTPoroTo proxy شده که پیش از این در نسخه‌های آزمایشی دیده شده بود. این پروتکل درگاهی امن برای کاربرانی خواهد بود که به تلگرام دسترسی مستقیم ندارند. در کنار اضافه‌شدن قابلیت مذکور، تلگرام برخی تغییرات دیگر نیز در این اپلیکیشن اعمال کرده‌است. نخستین تغییر برای کاربران کشور‌های اروپایی است، اکنون استفاده از تلگرام در این کشور‌ها با محدودیت سنی مواجه شده است و تنها کسانی که سنشان حداقل 16سال باشد می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

قابلیت دیگری که در این نسخه و در بخش Privacy & Security اضافه شده، مربوط به مخاطبان سینک یا هماهنگ شده است. از این بخش به راحتی می‌توان مخاطبان همگام شده را پاک کرد یا اجازه نداد که دیگر فهرست مخاطبان گوشی با سرور‌های تلگرام همگام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید