• یکشنبه 24 تیر 1403
  • الأحَد 7 محرم 1446
  • 2024 Jul 14
سه شنبه 1 آذر 1401
کد مطلب : 177821
+
-

با مردم/فرمایشات رهبری، حجت را بر اغتشاشگران تمام کرد

فرمایشات رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته حجت را بر اغتشاشگران تمام و اثبات کرد که حق و منطق نابود شدنی نیست و راه شیطانی زایل شدنی است. بهتر است اغتشاشگران به‌خود بیایند و با مماشات‌های صورت گرفته آرام بگیرند و بیش از این هزینه‌تراشی نکنند.
پورمنصور از اصفهان

حذف اضافه‌کاری کارگران توانیر باعث نارضایتی است
 اخیرا شرکت توانیر طی بخشنامه‌ای  اضافه‌کاری‌ها را کاهش قابل توجهی داده که طبیعتا باعث کاهش درآمد شده است. این موضوع نارضایتی کارگران و کارمندان را به‌دنبال داشته و باعث کاهش انگیزه‌های کاری نیز شده است. آیا در این شرایط اقتصادی کشور وقت این کارهاست؟
کارگر شرکت توزیع برق از تهران

کارگران شرکتی شهرداری تبریز تبدیل وضعیت نشدند
درحالی‌که تبدیل وضعیت ایثارگران در سازمان‌ها و نهادهای مختلف اجرا شده و همچنان هم در حال اجراست، ‌شهرداری تبریز از تبدیل وضعیت کارگران شرکت سر باز می‌زند به‌رغم اینکه در این خصوص هم مصوبه‌ای آمد و موظف به استخدام رسمی کارگران شرکت، حجمی و... شدند. در کل قانون تبدیل وضعیت در شهرداری‌های این شهر به‌درستی و کامل اجرایی نشده و سلیقه‌ای عمل می‌شود.
حقی پناهی از تبریز

هزینه درمان حیوانات بیمار و بدون صاحب کاهش پیدا کند
ویزیت بالای دامپزشکان موجب شده تا افراد نتوانند از حیوانات بی‌پناه و بیمار حمایت کنند و آنها را تحت معالجه قرار دهند. پیشنهاد می‌کنم مراکز دامپزشکی برای درمان حیوانات بیمار و مصدومی که صاحبی ندارند و توسط حامیان و افراد دلسوز حمایت و رسیدگی می‌شوند تعرفه درمانی پایین‌تری را درنظر بگیرند. این کار باعث می‌شود تعداد بیشتری از حیوانات مداوا و درمان شوند.
سجادی از تهران

پیامک

فروش نان 10هزار تومانی در کمالشهر چه توجیهی دارد
کمالشهر از مناطق حاشیه کرج و دارای بافت جمعیتی متوسط و فقیر است. فروش اجباری نان سنگک 10هزار تومانی به بهانه چند عدد کنجد و  نفروختن نان به قیمت دولتی در این شهر چه توجیهی دارد. نانوایی سر تقاطع خیابان امام (ره) با خیابان راهیان نور از شکایت و انتقاد هم نمی‌هراسد و می‌گوید هر کاری دلتان می‌خواهد بکنید، همین است که هست!
رضاپور از کمالشهر کرج

حریم امامزاده زید (ع) از گدایان پاکسازی شود
حریم امامزاده زید(ع) واقع در منطقه 18تهران مملو از گدایانی شده که اکثرا از اتباع هستند و شهروندان حتی نمی‌توانند به‌راحتی به زیارت این مضجع شریف بروند زیرا انبوه گدایان برای زوار و صاحبان عزا و مهمانان آنها ایجاد مزاحمت می‌کنند. از متولیان امامزاده و شهردار منطقه درخواست رسیدگی و پایان دادن به این وضعیت را داریم.
میهن‌دوست از یافت‌آباد تهران

کارگاه‌های ساختمانی بدون مجوز، امان مردم فردوس را بریده‌اند
کارگاه‌های ساختمانی بدون مجوز با سر و صدای بسیار در کنار منازل و مجتمع‌های مسکونی در شهرستان فردوس خراسان جنوبی مشغول کارند. ماه‌هاست وقتی غروب خسته از سر کار به منزل بازمی‌گردیم و نیاز به استراحت داریم سر و صدای جوشکاری تیرآهن اعصاب‌مان را خرد کرده و آرامش‌مان را سلب کرده است. بیشتر از یک سال است که این وضع ادامه دارد.چه ارگان یا نهادی به این کارگاه‌ها مجوز فعالیت در اماکن مسکونی را داده است؟چرا این کارگاه‌ها را به بیرون محوطه‌های مسکونی منتقل نمی‌کنند؟
سلطان‌خواه از فردوس

ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان، سرویس بهداشتی داشته باشند
با توجه به آمار بالای بیماران دیابتی و فشارخونی در کشور و نیاز مکرر آنها به سرویس‌های بهداشتی، چرا در هیچ‌یک از ایستگاه‌های قطار شهری مترو در اصفهان، سرویس‌های بهداشتی و دستشویی‌های مجهز برای مسافران مترو وجود ندارد ؟
محمود بلیغیان از اصفهان




 

این خبر را به اشتراک بگذارید