• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 30 آبان 1401
کد مطلب : 177699
+
-

جلب و حکم بازداشت برخی سلبریتی‌ها

ایرنا عصر دیروز گزارش داد «هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما و تلویزیون که طی روزهای گذشته با حمایت از آشوبگری‌ و با تهییج و ترغیب جامعه به اغتشاشات دامن زده بود، با حکم قضایی توسط دستگاه امنیتی بازداشت شد.  ارتباط با رسانه‌های معاند و ضدانقلاب از دیگر عناوین اتهامی قاضیانی است که منجر به بازداشت وی شده است.»
خبرگزاری جمهوری اسلامی همچنین به نقل از یک منبع آگاه با اشاره به حمایت برخی از سلبریتی‌ها و هنرمندان از آشوبگری‌ها و اقدامات ساختارشکنانه و رفتارهای غیرقانونی اخیر در کشور، اعلام کرد: با حکم قضایی تعدادی از این افراد طی روزهای گذشته از دریافت خدمات اجتماعی منع شده‌اند.
ساعات پایانی شنبه‌شب مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد برخی چهره‌ها برای توضیح درخصوص انتشار مطالب غیرمستند یا توهین‌آمیز به دادسرا احضار شدند. محمود صادقی، پروانه سلحشور و یحیی گل‌محمدی ازجمله افراد احضارشده هستند. طی یک هفته گذشته 5نفر از چهره‌های سینمایی جهت پاسخگویی در مورد انتشار مطالب غیرمستند و تحریک‌آمیز به دادسرا احضار شدند؛ الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی این افراد هستند. حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین هم که اتهاماتی را به فوتبالیست‎ها وارد کرده بود نیز برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است. در گزارش دیگری، خبرگزاری میزان نیز درباره بازداشتی‌ها نوشت: «فردی که در جریان اغتشاشات اخیر در خیابان ستارخان تهران با در دست داشتن سلاح سرد، اقدام به بستن خیابان، متوقف‌کردن خودروها و ایجاد ناامنی برای مردم، سپس درگیری با ماموران بسیج، جرح یکی از ماموران و ایجاد رعب و وحشت در رهگذران و شهروندان کرده بود، به اعدام محکوم شد.» 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید