• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 29 آبان 1401
کد مطلب : 177559
+
-

رمان ایرانی «آه» منتشر شد

پیشخوان 1
رمان ایرانی «آه» منتشر شد

رمان آه، نوشته ساره دلفاردی توسط انتشارات آداش، منتشر و راهی بازار نشر شد.
به گزارش همشهری، رمان آه، دومین اثر ساره دلفاردی به‌تازگی توسط انتشارات آداش، منتشر و راهی بازار نشر شده است. این رمان، یک داستان واقعی را با سه روایت و سه راوی که زندگی‌شان با هم گره می‌خورد، روایت می‌کند.
آه، داستان تک‌دختر یک خانواده سرشناس است که عاشق مرد متاهلی می‌شود و برای رسیدن به این عشق، تمام پل‌های پشت سرش را خراب می‌کند. این عشق، همچون سیل، خرابی‌های جبران‌ناپذیری به بار می‌آورد. ریشه‌یابی‌های روانشناسی که با تاروپود داستان تلفیق شده، به جذابیت داستان افزوده است.
داستان آه، حسرتی است که گریبانگیر مرد قصه می‌شود؛ یک داستان پرکشش و جذاب، با پایانی عبرت‌انگیز. ساره دلفاردی در این داستان سعی کرده از خودش یک اثر آموزنده و جذاب به جا بگذارد و تجربیات واقعی راوی قصه را در قالب یک رمان بگنجاند که تأثیرگذار باشد.تقاطع‌های روایی شیوه‌ای در داستانگویی است که باعث جذابیت بیشتر داستان می‌شود. وقتی چند داستان به طریقی به هم گره می‌خورند، باعث می‌شود که خواننده از به موازات پیش رفتن این داستان‌ها لذت بیشتری ببرد.
 این شیوه داستانگویی در میان تعدادی از نویسندگان ایرانی پرطرفدار است. این‌کتاب با ۴۳۰صفحه و قیمت ۱۸۵هزار تومان منتشر شده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید