• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 29 آبان 1401
کد مطلب : 177532
+
-

متناسب با رفتار دشمن، رفتار می‌کنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به آشوب‌ها و اغتشاشات 2ماه اخیر گفت: «هر کاری می‌کنند که انقلاب اسلامی متوقف شود، اما با حضور مداوم مردم و رهبری، این انقلاب سر جای خودش باقی است و با قدرت و قوت به راهش ادامه می‌دهد.»
غلامعلی حدادعادل در نشست استانی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، افزود: «دیگر زمانی که آمریکا اراده کند و بشود، گذشته است. اقدامات دشمن بر مبنای تحریم و تضعیف، تحریف و تحریک است. ما نیز متناسب با رفتار دشمن، باید رفتارمان را تغییر دهیم.»
وی گفت: «این شرایط و حوادثی که در این 2ماه اخیر اتفاق افتاده ایجاب می‌کند که تأملی بکنیم در این راهی که در این 44سال طی کرده‌ایم و ببینیم از این به بعد را چگونه باید طی کنیم.»
وی افزود: «این ایام، روزهای حساسی برای انقلاب است. حقیقت این است که عظمت این انقلاب را باید از وسعت کار دشمنان انقلاب فهمید. ما مثل بازیکنانی هستیم که داخل میدان بازی می‌کنیم و خودمان متوجه نیستیم که برای این انقلاب چه اتفاقی افتاده و آنها که از بیرون نگاه می‌‌کنند، شاید ارزیابی‌شان متفاوت باشد و بیشتر عظمت این میدان و شکوه کار را می‌بینند.»
حدادعادل یادآور شد: «حالا اینها به بهانه‌ فوت خانم امینی که هم ظرفیت جنسیتی داشت به‌لحاظ اینکه خانم بود، هم ظرفیت قومیتی داشت که کرد بود، طراحی‌ها را انجام دادند و در خیابان آمدند، ولی دیدند که همراه‌شدن جمعیت طبق میل آنها پیش نرفت.»
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: «شاید فکر می‌کنید وضعیت فرق کرده و دیگر تهدیدی متوجه ما نیست. کشور درگیر یک جنگ اقتصادی و ترکیبی و همه‌جانبه است. اگر جنگ نیست، این‌همه سلاح چگونه وارد می‌شود؟ الان هم دارند سلاح وارد می‌کنند، از سلاح سرد و قمه و چاقو و اینها که دیدید، تا سلاح گرم؛ این یعنی جنگ نظامی.»
حدادعادل گفت: «شرایط فعلی ایجاب می‌کند که ما نیروهای مردمی و انقلابی را به صحنه بیاوریم و منتظر نباشیم که مشکلات را دیگری حل کند. برای اینکه این حضرات فکر نکنند که کشور از نیروهای انقلابی خالی شده است. خواص نیز نباید ساکت شوند. ما در منطق چه کم داریم که مثلا یک کوموله بیاید شعار بدهد؟ نخستین کلمه شعار انقلاب ما استقلال بود، نخستین کلمه شعار اینها چیست؟ زن. اگر مقصود از زن، کرامت زن، حقوق زن، درس خواندن زن است، احترام به زن را ما پس از انقلاب به آن عمل کردیم. از ورزشکار زن، از هنرمند زن، از صنعتگر زن، از دانشمند زن. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.» / فارس



 

این خبر را به اشتراک بگذارید