• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
شنبه 28 آبان 1401
کد مطلب : 177447
+
-

شرط و شروط وام سربازان

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با ارائه توضیحاتی درباره عدم ثبت‌نام متقاضیان وام ۴میلیاردی در دفاتر پلیس+۱۰ گفت: سربازان منقضی خدمت که ۵سال از پایان خدمت آنها می‌گذرد، می‌توانند برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند.
سردار موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سؤال که در برخی از شهرستان‌ها و شهرها، متقاضیان وام ۴میلیاردی نمی‌توانند در دفاتر پلیس+۱۰ ثبت‌نام کنند و این دفاتر اعلام می‌کنند که در جریان این موضوع نیستند، گفت: پیامک‌هایی نیز در همین زمینه به ما داده شده بود مبنی بر اینکه مردم با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ در برخی از شهرها نتوانسته‌اند برای ثبت‌نام وام‌های ۱۵۰میلیون تومانی و ۴میلیاردی برای سربازان ماهر ثبت‌نام کنند و این دفاتر اعلام می‌کنند که در جریان نیستند. البته در اکثر شهرها مشکلی وجود ندارد و ثبت‌نام انجام می‌شود.
او ادامه داد: برای رفع این مشکل در چند روز گذشته جلسه‌ای با مسئولان پلیس+۱۰ داشته و نکات جدید را به آنها اعلام کرده‌ایم و مشکل خاصی دیگر وجود ندارد و به مرور ثبت‌نام‌ها انجام می‌شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید