• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 26 آبان 1401
کد مطلب : 177394
+
-

ضد‌آرامش

یحیی چند هفته دیگر با این ملی‌پوشان چشم در چشم خواهد شد

فارغ از همه اختلاف سلیقه‌ها و تفاوت عقاید، حفظ آرامش تیم ملی در مقطع فعلی برای فوتبال ایران از هر چیزی مهم‌تر به‌نظر می‌رسد. طی یکی دو روز گذشته استوری انتقادی یحیی گل‌محمدی از ملی‌پوشان خبرساز شد؛ موضوعی که موجب جریمه 20‌درصدی قرارداد او در پرسپولیس نیز شده است؛ اگرچه خود باشگاه چنین خبری را به‌صورت رسمی تأیید نکرده و ممکن است این اتفاق درنهایت رخ ندهد.
 این در حالی است که 4نفر از این بازیکنان حال‌حاضر تیم ملی زیرنظر خود او در پرسپولیس به میدان می‌روند. طبیعتا بازیکنان فعلی پرسپولیس که در تیم ملی عضویت دارند، انتظار چنین برخوردی را از سرمربی خود ندارند و ممکن است همین مسئله، در بازگشت به مسابقات لیگ به زیان پرسپولیس تمام شود.
بعد از جام‌جهانی، سرخپوشان در نخستین مسابقه لیگی باید به مصاف حریف سنتی یعنی استقلال بروند. در چنین مسابقه‌ای یحیی به تمرکز و توان تمام بازیکنانش نیاز دارد و آمادگی ملی‌پوشانی همچون علیرضا بیرانوند، وحید امیری و مهدی ترابی در آن مسابقه بسیار مهم است. بنابراین غیر از ضرورت حفظ آرامش تیم ملی، خویشتن‌داری در این شرایط حتی به سود تیم باشگاهی یحیی هم هست؛ تیمی که آقای گل‌محمدی قراردادی چشمگیر و قابل توجه با آن دارد؛ قراردادی که گفته می‌شود ارزشش برای 2‌سال به 60‌میلیارد تومان می‌رسد.
بزرگ‌ترین مشکل تیم ملی در آستانه جام‌جهانی همین موج‌های تخریب‌کننده است. موج‌هایی که اجازه نمی‌دهند تمرکز تیم روی فوتبال باشد. بازیکنان تیم این روزها باید به هر چیزی به جز فوتبال فکر کنند و این مسئله، بسیار آزاردهنده است. آیا بهتر نیست یحیی گل‌محمدی که ازقضا یکی از گران‌قیمت‌ترین مربیان لیگ نیز به‌شمار می‌رود، کاملا به فوتبال فکر کند؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید