• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 25 آبان 1401
کد مطلب : 177199
+
-

هواتو دارم

معرفی کتاب
هواتو دارم

کتاب «هواتو دارم» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» است که محمدرسول ملاحسنی آن را به رشته تحریر درآورده و در انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است. این کتاب درباره جوانی است باهوش و زیرک که از همان دوران کودکی عشق به جهاد در راه خدا دارد. 
مرتضی از کودکی وقتی پای صحبت‌های پدرش می‌نشست و از حماسه‌های جنگ می‌شنید احساس غرور می‌کرد و همیشه به پدر می‌گفت‌ای کاش من آن موقع آنجا بودم. همین انگیزه‌ای شد تا در جوانی عزم رفتن به سوریه کند و مدافع حرم شود. او با اختراعات و نوآوری‌هایش توانست دل حاج‌قاسم را نرم کند و سرانجام بعد از دلاوری‌های زیاد در 23آبان سال1396 در دیرالزور سوریه در سن 30ساگی به شهادت رسید. برای تهیه این کتاب می‌ توانید به سایت انتشارات شهید کاظمی مراجعه کنید و نسخه چاپی و الکترونیکی آن را سفارش دهید. 
در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «شروع کرد تک تک اعضا خانواده را به من سپرده. خانواده خودش که تمام شد شروع کرد به سفارش اعضای خانواده من. منتظر بودم بین این همه حرف‌های سفارش هم برای خودم داشته باشد ولی چیزی نگفت. همه را که به من سپرد از روی صندلی بلند شد با همان چشم‌های اشک بار به مرتضی گفتم با معرفت پس من چی؟ منو به کی می‌سپری؟ لبخند آرامی زد و گفت نگران نباش بهت قول می‌دم خودم همه جا، همه وقت، هر طور هم بشه هواتو دارم... .» 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید