• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 24 آبان 1401
کد مطلب : 177132
+
-

رونمایی بسته خرسندساز کارکنان

14 حمایت ویژه برای کارکنان شهرداری تهران در نظر گرفته شده است

یکی از رویکردهای شهرداری پایتخت که در برنامه چهارم توسعه شهر تهران هم به آن توجه شده، تحول درون‌زاست؛ به این معنا که مدیریت شهری قصد دارد با بسته خرسندساز حس رضایت و تعلق پرسنل را افزایش دهد و از این طریق شهرداری را از یک نهاد خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل کند و یک مدیریت شهری الگو ارائه دهد. در همین راستا دیروز بسته‌ای با 14محور در برج میلاد طی همایش فصلی مدیران شهرداری رونمایی شد.
به‌گزارش همشهری، شهردار تهران در این همایش به شعار «ما برای خانواده بزرگ شهرداری و همه با هم فدای ملت بزرگ ایران» اشاره کرد و با بیان اینکه بزرگ‌ترین مجموعه را پرسنل و خانواده شهرداری می‌دانیم، گفت: «انتظار داریم دست‌اندرکاران در این بسته‌ها، به مسکن کارکنان فکر کنند و در بسته بعدی، پیام تأمین مسکن برای کارکنان، ایجاد امنیت شغلی و گستردگی این بسته به کارکنان قراردادی، پیش‌بینی شود.» علیرضا زاکانی همچنین عنوان کرد: «در چهارشنبه‌های همدلی و اتحاد، رونمایی‌های مکرر برای خانواده بزرگ شهرداری داریم تا در محیط کار پرنشاط، به مردم خدمت کنند و در محیط خانواده از همدلی و نشاط برخوردار شوند. امیدواریم این بسته‌ها لبخند را بر لبان خانواده بزرگ شهرداری بنشاند و اسباب امید، رشد و تعالی را فراهم کند.»

محورهای بسته خرسندساز
1 زوار: تشرف پرسنل به مشهد که طی 3سال همه کارکنان از این فرصت بهره‌مند می‌شوند.
2 اعتبار: اعطای تسهیلات بانکی (وام 50میلیون‌تومانی با بهره 8درصد و بدون ضامن) بدون تبعیض و از طریق قرعه‌کشی
3همیار: ترغیب سنت حسنه ازدواج و تشکیل خانواده، ارائه ۵۵میلیون تومان وام بدون نوبت، برنامه سفر، استفاده از تالارهای شهرداری با تخفیفات ویژه و...
4 نوبهار: مشوق‌های فرزندآوری و استحکام بنیان خانواده، پرداخت کل هزینه بیمارستان در زمان وضع حمل مادران و...
 برای تولد فرزند سوم به بعد، انتخاب محل کار مادر فرزند بر‌عهده خودش است. برای به دنیا آمدن فرزند اول و دوم بدون نوبت ۵۵میلیون تومان و فرزند سوم ۱۰۰میلیون تومان وام و برای فرزند چهارم یک خودروی تمام اقساط به آنها تحویل می‌شود.
5 خریدار: متنوع‌سازی خرید اقلام مصرفی خانواده به‌صورت مساعده، استفاده از ظرفیت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و اتکا و...
 براساس آن کارت‌های کارکنان ۷میلیون تومان به‌صورت ماهانه شارژ می‌شود و در 2فیش حقوقی بعد به‌تدریج این مبلغ محاسبه و از حقوق کسر می‌شود.
6 نونوار: امکان خرید اعتباری کالاهای بادوام و... در این بسته برای کارکنان با بازپرداخت 3 و 4میلیون تومان با حجم ۵۰‌میلیون تومان برای هر کدام از فروشگاه‌های اتکا و شهروند امکان خرید مهیا می‌شود.
7 نگهدار: امنیت شغلی و فرصت برخورداری از پاداش تجمیعی پایان خدمت، ذخیره سنوات خدمتی و...
8 کهنه‌کار: گرامیداشت ‌شأن و جایگاه پیشکسوتان در آستانه بازنشستگی
9 غمخوار: همدردی سازمانی برای کاهش و تسکین آلام پرسنل در زمان فوت یکی از بستگان و... در این محور، کارت فردی که یکی از بستگانش را از دست داده به مبلغ ۳۰میلیون تومان شارژ می‌شود تا در برگزاری مراسم ترحیم به او کمک شود.
10 خانوار: ایجاد کانون رشد و تعالی خانواده بزرگ کارکنان شهرداری تهران از طریق برگزاری تورهای تهران‌گردی، مشاوره تحصیلی و...
11 مهدیار: حمایت‌های مادرانه برای نگهداری از فرزند، پرداخت 200هزار تا یک‌میلیون‌و200هزار تومان حق مهدکودک و...
12 گشت‌وگذار: برگزاری جنگ‌های شادانه در برج میلاد
13 مددیار: استفاده رایگان از خدمات پزشک عمومی و تخصصی در مراکز شرکت شهر سالم برای کارکنان شهرداری
14 مرکب‌یار: تخصیص خودروهایی همراه با تسهیلات وام.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید