• پنج شنبه 3 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 15 ذی القعده 1445
  • 2024 May 23
یکشنبه 22 آبان 1401
کد مطلب : 176905
+
-

رقابت بازی‌های ویدئویی همزمان با جام جهانی

هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران امسال علاوه بر استان تهران در 5استان دیگر و در قالب رویدادی ملی همراه با برنامه‌های متنوع برای خانواده‌ها با شعار «تا پای جان، برای ایران» توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار و به منتخبان این رویداد تا سقف 500میلیون تومان جوایزی اهدا می‌شود. 
به گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این رویداد ملی همزمان با برگزاری مسابقات جام‌جهانی 2022قطر و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها وبا هدف حمایت همه‌جانبه از تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین کشف استعدادهای کشور در زمینه بازی‌های رایانه‌ای در استان‌های منتخب کشور برگزار می‌شود. محمد صادق دهنادی، دبیر این رویداد در این خصوص گفت: ثبت‌نام مسابقات رویداد ملی هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران از 19آبان ماه در دو بخش حضوری بازی آفلاین فیفا و بخش ویژه بازی‌های موبایلی ایرانی به میزبانی استان‌های مازندران، اردبیل، قزوین، خراسان رضوی، خوزستان و تهران انجام می‌شود.
بخش حضوری بازی آفلاین فیفای این رویداد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و انجمن ورزش‌های الکترونیک به‌صورت حضوری دربازیگاه‌های(گیم نت) منتخب هر استان به‌مدت 3روز برگزار می‌شود و برگزیدگان استانی و برخی از نفرات برتر بعدی به‌عنوان تیم استان در مرحله مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.
بر اساس بعضی از آمارها 33 میلیون ایرانی روزانه به طور میانگین 5/1ساعت بازی می‌کنندو سن متوسط آنها 22‌سال است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید