• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 19 آبان 1401
کد مطلب : 176698
+
-

با مردم/نمایشگاه شیرینی مشهد، کام بازدیدکنندگان را شیرین نکرد

با تبلیغات بسیاری که درخصوص نمایشگاه شیرینی و شکلات مشهد صورت گرفت با خانواده راهی نمایشگاه شدیم. نفری ۶ هزارتومان که ورودی نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس بود، پرداختیم که خانوادگی شیرینی و شکلات ببینیم و بخوریم و سوغات ببریم و خرید کنیم، اما باور کردنی نیست که بیشترنمایشگاه مبل بود و فروش گردو تا شیرینی و شکلات. دو یا سه غرفه شیرینی و شکلات دایر بود که آن‌هم شکلات‌های سوپری و بازار را داشت. این یعنی سوءاستفاده از اعتماد مردم. البته به‌نظر می‌رسد، کام برگزارکنندکان آن از درآمد ورودی نمایشگاه؛ شیرین شده باشد.
حبیب از مشهد مقدس

شرکت گل‌گستر سپاهان حقوق پرسنل خدماتی را بدهد
مدت‌هاست شرکت گل‌گستر سپاهان حق وحقوق پرسنل خدمات را کامل پرداخت نمی‌کند و رقمی که به‌عنوان علی‌الحساب می‌دهد، حتی به اندازه حقوق وزارت کار هم نیست.
علوی از تهران

فکری عاجل برای گرانی مواد غذایی و دارو بکنند
اکنون که آشوب‌ها فروکش کرده و امنیت برقرار است مسئولان چاره عاجل، سازنده و اساسی برای گرانی مواد غذایی و دارو کنند. مردم از گفتن دشواری‌ها و سختی‌های حاصل از گرانی‌ها و تورم روزافزون خسته و درمانده شده‌اند و مسئولان هم نسبت به این وضع اشراف دارند. پس وقت آن است که مسئولان حتی اگر در گذشته کم‌کاری کرده‌اند اکنون کمر همت بسته و نسبت به رفع مشکلات با اولویت مواد غذایی و دارو اقدام کنند.
محمود از اصفهان

پیامک
تاریخ ارسال پیامک‌های مخابرات به فارسی درج شود

اغلب پیامک‌هایی که از طریق تلفن همراه از سوی ادارات و سازمان‌ها و ارگان‌ها و شرکت‌ها، ازجمله مخابرات و ادارات آب و برق و گاز و تلفن‌های همراه و شهرداری‌ها و در قبض‌های صورتحساب‌ها و غیره برای مردم ارسال می‌شود دارای تاریخ فارسی در انتهای پیام نیست. از آنجا که اغلب گوشی‌های موبایل در دست مردم، براساس تاریخ میلادی در بالای پیام‌ها را دریافت می‌کنند که تبدیل آن به تاریخ روز و ماه و سال خورشیدی فارسی خودمان، بدون زحمت نیست و به سادگی مشخص نمی‌شود که این پیام‌ها در چه روز و در چه تاریخی برای مخاطبان ارسال شده، ‌تقاضا می‌شود تاریخ ارسال پیامک‌ها در انتهای پیامک به فارسی ذکر شود.
عسگری از تهران

جرائم نقدی تخریب‌کنندگان اموال مردم اعلام شود
در این سال‌ها بارها پیش آمده که آشوبگران دست به اغتشاش زده و اموال عمومی را تخریب کرده‌اند. بعضا این افراد اعمال قانون شده و زندان رفته‌اند و چه بسا خسارتی هم پرداخته‌اند اما این ارقام مبهم است. بهتر است رقم جریمه نقدی تخریب‌کنندگان اموال عمومی اعلام شود تا درس عبرتی برای اغتشاشگران باشد و دیگران نیز عبرت  بگیرند.
همتی از قزوین

افزایش قیمت باید تدریجی باشد
اگر به‌دلیل تحریم و تورم یا هر موضوع دیگری افزایش قیمتی صورت می‌گیرد باید پلکانی باشد نه اینکه ناگهان قیمت یک کالا یا خدمات را چند برابر کنند که دیگر مردم به گرد آن هم نرسند. افزایش تند قیمت‌ها بحران‌های اقتصادی و اجتماعی دارد که بعضا تبعات آن جبران‌ناپذیر است و بهتر است مسئولان به این مسائل دقت کنند.
شهریاری از تهران

پیام
تکلیف رتبه‌بندی حقوق فرهنگیان بازنشسته مشخص شود

مدت‌هاست رتبه‌بندی حقوق فرهنگیان در دست اقدام است ولی هنوز تکلیف رتبه‌بندی بازنشستگان آموزش و پرورش مشخص نشده است و این قشر منتظرند هر چه زودتر این وضع به پایان رسیده و تکلیف مشخص شود.
فرهنگی از تهران

قوانین تصادف با حیوانات اهلی نادرست است
بعضا رانندگان بی‌توجه با حیوانات اهلی و دست‌آموز تصادف می‌کنند، این در حالی است که مثلاً کسی که گاو دارد در شهر زندگی نمی‌کند و محل سکونتش مشخص است، پس راننده‌ای که از محل تردد حیوانات عبور می‌کند ذهینت روبه‌رویی با حیوانات را دارد و باید دقت بیشتری داشته باشد و با سرعت مطمئن رانندگی کند که اغلب این نکته را فراموش می‌کنند. حالا اگر تصادف رخ دهد قانون به جای جریمه کردن راننده، صاحب گاو را جریمه کرده و وادار به پرداخت خسارت می‌کند. آن وقت صاحب حیوان اهلی می‌ماند و هزینه‌های سرسام‌آور دامپزشکی ضمن اینکه باید خسارت راننده را هم بدهد. واقعا این چه قانونی است؟
حلیمی از فومن

افرادی که پوشش غیرعرف دارند، ‌مجازات شوند
 از مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و پلیس محترم می‌خواهیم با افرادی که در کوچه و خیابان ظاهر غیرعادی و بی‌شباهت به فرهنگ ایرانی دارند برخورد بازدارنده کرده و آنها را اعمال قانون کنند تا از فراگیر شدن این روند پیشگیری شود.
امامی از تهران

کشف حجاب با وجود قانون، ‌تخلف قطعی است
مطالبه مردم دیندار و غیور ایران از تمام مسئولان این است که مبارزه با کشف حجاب را در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.
سپاسی از تبریز








 

این خبر را به اشتراک بگذارید