• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 19 آبان 1401
کد مطلب : 176632
+
-

چغرها تمام نمی‌شوند

رئال باز هم به تور یک حریف کوچک اما سرسخت خورد

چغرها تمام نمی‌شوند

رئال‌مادرید که در هفته‌های اخیر و در غیاب بنزما در سراشیبی افتاده و دومین شکست فصلش را تجربه کرده و به ژیرونا هم امتیاز داده، برای آنکه اختلاف امتیازش با بارسلونای صدرنشین در عدد 5 نماند، چاره‌ای ندارد جز بازی با تمام قوا در بازی ساعت24 امشب مقابل کادیس. با اقتدار ابتدای فصل و پیروزی در ال‌کلاسیکو به‌نظر می‌رسید رئالی‌ها با صدرنشینی به استقبال جام‌جهانی بروند اما در هفته‌های اخیر حواس برخی بازیکنان به قطر بود.
کادیس هم حریف سرسختی است. تیم‌‌های سرسخت در لالیگا تمام نمی‌شوند، نمونه‌اش همین کادیس، اوساسونا، وایکانو و... که بر حسب اتفاق هیچ‌کدام مدعی نیستند. کادیس در 2فصل اخیر یقه بزرگان را گرفته و هواداران رئال و بارسا و اتلتیکو خاطره بدی از رویارویی با این تیم سخت‌جان دارند. خودشان در توییتی برای میزبان کری خوانده و به 2سفر آخرشان به برنابئو اشاره کرده‌اند که یکی را بدون گل به پایان بردند و در بازی دیگر یک بر صفر میزبان را شکست دادند. حساب رسمی باشگاه با یادآوری این دو دیدار که با کلین‌شیت همراه بود، به این شکل برای رئال کری خوانده: «برای شما بازی در لیگ قهرمانان آسان‌تر از رویارویی با ماست!»
    رئال در 4بازی آخر مقابل این تیم تنها یکی را 3 بر صفر برده و 2تساوی و یک باخت داشته. آنچلوتی 2بار مقابل کادیس تن به تساوی داده. کادیس در 37سفر به برنابئو تنها 3بار برده و 5بار مساوی کرده.
    رئال‌مادرید پنجشنبه‌ها نتایج خوبی می‌‌گیرد. در 14بازی آخری که در این روز در لالیگا برگزار کردند، 12برد و 2تساوی به‌دست آوردند و باختی نداشتند، ازجمله برد 6 بر صفر مقابل لوانته که تنها بازی‌شان زیرنظر آنچلوتی در روز پنجشنبه بود. کادیس در این روز به‌خصوص 4شکست، یک تساوی و یک برد داشته.
    رئال تنها 2بار در لالیگا کلین‌شیت کرده و 2بار در لیگ قهرمانان و یک بازی در سوپرجام اروپا. آنها در 13بازی این فصل لالیگا 13گل خورده‌اند.
    بعضی‌‌ها می‌گویند بنزما به‌خاطر ریسک مصدومیت برای رئال بازی نمی‌کند تا به جام جهانی برسد. اما باشگاه معتقد است که مهاجم فرانسوی از بس درد عضله دارد ممکن است به جام‌جهانی هم نرسد و در فهرست فرانسه غایب باشد. سهم کریم بنزما در 20بازی ابتدایی رئال‌مادرید در این فصل 6گل، یک پنالتی و یک پاس گل بود. فصل گذشته هم 17گل، 2پنالتی و 6پاس گل داشت.
    به طرز عجیبی عملکرد رئال در 20بازی نخست این فصل با فصل پیش یکسان است. رئال‌مادرید در 20بازی ابتدایی این فصل در همه رقابت‌ها 15برد، 3‌تساوی، 2باخت، 48گل‌زده، 19‌گل خورده و  5کلین‌شیت ثبت کرد. فصل پیش هم 15برد، 3تساوی، 2باخت، 48گل‌زده، 18‌گل خورده و 7کلین‌شیت در 20بازی اول فصل داشت.
    به‌نظر می‌رسد آسنسیو که تنها بازیکن خوب رئال در شکست 3بر2 مقابل وایکانو بود، در بازی امشب هم فیکس باشد. مارکو آسنسیو در این فصل 420‌دقیقه بازی ‌کرده و 3گل، 3پاس گل و هر 70دقیقه یک گل یا پاس‌گل داشته.
    در 33بازی گذشته بین 2تیم 23برد برای رئال، 6مساوی، 4باخت، 72گل زده و 21‌گل خورده ثبت شده. بهترین گلزنان هم هوگو سانچس با 13گل، بوتراگوئنو با 7گل، رافا مارتین وازکس با 4گل و والدانو با 3گل بودند.


وینیسیوس در بازی با وایکانو از معدود دفعاتی بود که گل یا پاس‌گل ثبت نکرد. مدافع راست وایکانو با آرنج و پس‌‌گردنی و یارگیری من‌تومن اجازه خودنمایی به این بازیکن را نداد و او را به حاشیه برد. یک‌بار هم در گوشش گفت لیست تیم ملی برزیل آماده شده و او باید مراقب باشد مصدوم نشود. بازیکنان رایو روی وینیسیوس 7خطا کردند که بالاترین رکورد خطا روی این بازیکن برزیلی است. چند خطا را هم داور نگرفت. او در این بازی هیچ دریبل موفقی نزد، هیچ شوتی به چارچوب نداشت، فقط 2لمس توپ در محوطه جریمه حریف داشت و هیچ موقعیتی ایجاد نکرد.

رودیگر هم در بازی امشب غایب است. او به ترکیب آلمان برای جام‌جهانی می‌رسد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید