• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
سه شنبه 17 آبان 1401
کد مطلب : 176421
+
-

مردی نقش پدر دختر خردسال را بازی کرد تا برای او پاسپورت بگیرد

دستگیری پدر قلابی در پرونده آدم‌ربایی

کوتاه از حادثه
دستگیری پدر قلابی در پرونده آدم‌ربایی

مردی پس از دریافت دستمزد میلیونی نقش پدر را بازی کرد تا برای دخترخردسال زنی پاسپورت تهیه کند اما حالا پلیس او را به اتهام آدم‌ربایی دستگیر کرده است.
به گزارش همشهری، چند روز قبل مردی به اداره آگاهی تهران رفت و خبر از ناپدید شدن دختر خردسالش داد. وی گفت: به تازگی با همسرم دچار اختلافاتی شده و در آستانه جدایی بودیم. وی آخرین بار به خانه من در غرب تهران رفت و دخترخردسالم را همراه خود برد. اما آنها دیگر برنگشتند و احتمال می‌دهم که همسرم، دخترم را ربوده و با خود برده است چرا که به طرز مشکوکی هر دوی آنها غیبشان زده است.
با اعلام این شکایت، تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات در این پرونده را آغاز کردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مادر، دخترش را با خود برده است اما از سرنوشت مادر و دختر خبری در دست نبود.تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مشخص شد که مادر این کودک خردسال به کمک یک مرد جوان برای دخترش پاسپورت تهیه کرده و بدون اجازه پدر خانواده، ‌کودکش را به کشور امارات برده است. آنطور که تحقیقات نشان می‌داد مادر و دختر قصد مهاجرت به کشور کانادا را داشتند که مادر با نقشه قبلی، دختر خود را همراهش برده بود. با این سرنخ، مرد جوانی که نقش پدر دخترخردسال را بازی کرده بود دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت به‌خاطر پول حاضر شده نقش پدر بچه را بازی کند. وی گفت:در ازای دریافت 65میلیون تومان دستمزد، به همراه زن جوان و دختر خردسالش راهی پلیس + 10شدیم و من نقش پدر بچه را بازی کردم. آنطور که متوجه شدم زن جوان با همسرش دچار اختلاف شده بود و می‌خواست برای دخترش پاسپورت تهیه کند تا وی را همراه خود ببرد. مرد جوان گفت: زن جوان می‌گفت که قصد دارند به کانادا مهاجرت کنند اما قبل از رفتن به کانادا باید برای انجام کارهای قانونی و دریافت ویزا به دوبی بروند. وی گفت: من دستمزدم را گرفتم و دیگر از آنها خبری نداشتم تا اینکه پلیس دستگیرم کرد. سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر به همشهری گفت:متهمی که نقش پدر کودک را بازی کرده بود به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شد و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم قرار گرفت و تلاش‌ها برای بازگشت این دختر خردسال ادامه دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید