• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 17 آبان 1401
کد مطلب : 176399
+
-

مرد بازی‌های کوچک

مرد بازی‌های کوچک

 آلگری توانست یوونتوس را جمع‌وجور کند. پیروزی 2بر صفر در دربی ایتالیا مقابل اینترمیلان این تیم را تا رده پنجم و بالاتر از آاس‌رم مورینیو بالا برد. البته او خوش‌شانس بود که با وجود 5شکست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان توانست جواز حضور در لیگ اروپا را در مرحله یک‌شانزدهم به‌دست آورد. او تنها مربی ایتالیایی بود که نتوانست به دور یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا برود و کارلو آنچلوتی با رئال مادرید، اسپالتی با ناپولی، پیولی با آث میلان، سیمونه اینتزاگی با اینترمیلان و کونته با تاتنهام را در این مرحله همراهی کند. مشکل اینتر این است که اینتزاگی مرد بازی‌های بزرگ نیست. غیر از بازی رفت و برگشت این فصل مقابل بارسلونا، او تقریبا به همه تیم‌های بزرگ می‌بازد. اینتر در این فصل مقابل تیم‌های بزرگ امتیاز نگرفته و تنها در لیگ قهرمانان موفق شده 4امتیاز از بارسلونا بگیرد؛ شکست برابر لاتزیو، میلان، رم، یوونتوس.
    اینتر با 25گل زده بعد از ناپولی با32گل و میلان با 27گل بهترین خط حمله سری‌آ را در اختیار دارد اما در زمینه دفاعی بدترین عملکرد را در بین تیم‌های نیمه اول جدول به ثبت رسانده. این پنجمین شکست و نوزدهمین گل خورده اینتر در این فصل سری‌آ بود. تنها 4تیم انتهای جدول و مونتسا از اینتر کمتر گل خورده‌اند.
    اینتری‌ها در ۳۳مسابقه اخیر خود در تمام رقابت‌ها ۳۱بار موفق به گلزنی شده بودند؛ در تمام مسابقات، جز 2مسابقه رفت ‌و برگشت مقابل بایرن مونیخ و حالا مقابل یوونتوس.
    یوونتوس برای نخستین بار از دسامبر2018 چهار کلین‌شیت متوالی در لیگ ثبت کرد. آن سال 6بازی پشت‌هم در لیگ گل نخورده بودند.
    نیکولو فاجولی با 21سال و 267روز سن پس از جاکومو نری در سال 1936 با20سال و 297روز و آنتونیو مونتیکو در سال‌1955 با21سال و 115سومین هافبک جوان یووه شد که موفق به گلزنی در دربی ایتالیانو می‌شود.
    گل دیگر یووه را هم یک هافبک به نام ربیو زد که پس از میشل پلاتینی و زیدان سومین هافبک فرانسوی گلزن در این دیدار است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید