• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 17 آبان 1401
کد مطلب : 176341
+
-

دست ناپیدا راهی جشنواره

دست ناپیدا راهی جشنواره

تلاش برای رساندن «دست ناپیدا» به جشنواره فیلم فجر امسال آغاز شد.
انسیه شاه‌حسینی در گفت‌وگو با ایرنا در توضیح فیلمی که به‌تازگی پروانه ساخت آن را دریافت کرده، گفت: همه قصه این فیلم در خوزستان یعنی آبادان، اهواز و خرمشهر می‌گذرد و لوکیشن‌های ما هم در این همین شهرهاست.
وی در پاسخ به این پرسش که کدام بازیگران قرار است در این قصه نقش‌آفرینی کنند، ادامه داد: آدم‌هایی را برای این قصه درنظر دارم، اما چون هنوز با بازیگران وارد مذاکره قطعی نشده‌ایم اجازه دهید فعلا اسامی بازیگران اعلام نشود.
کارگردان فیلم سینمایی آب را گل نکنید، توضیح داد: دست ناپیدا فیلمی دفاع‌مقدسی است که هم صحنه‌هایی اکشن دارد و هم سرشار از لحظات عاطفی و احساسی است؛ یعنی فیلمی به‌معنای واقعی دفاع‌مقدسی و نه جنگی است و با وجود اینکه در خط مقدم می‌گذرد، اما بسیار انسانی و عاطفی است.
کارگردان فیلم سینمایی دل نمک در توضیح اینکه فیلمش در چه مرحله‌ای از تولید قرار دارد، گفت: درحال حاضر در مرحله پیش‌تولید هستیم که ان‌شاءالله هرچه زودتر کار را شروع کنیم. تا امروز لوکشین‌هایی را دیده‌ایم و صرفا کارهایی که مربوط به پیش‌تولید است را انجام داده‌ایم و با تعدادی از افراد هم وارد مذاکره شده‌ایم.
شاه‌حسینی یادآور شد: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که به جشنواره فیلم فجر امسال برسیم، اما باید دید که چه می‌شود؛ البته چون قصه بسیار خوب است دلم نمی‌آید که این فیلم قربانی شرایط زمانی و صرف رسیدن به جشنواره فیلم فجر شود؛ بنابراین هم‌اکنون کیفیت خروجی فیلم را مقدم بر کمیت و زمانبندی آن برای رسیدن به جشنواره فیلم فجر می‌دانم.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید