• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 14 آبان 1401
کد مطلب : 176058
+
-

اخبار کوتاه/شوک سرطان نویر

مانوئل نویر که مدتی است در میادین حضور ندارد و مشکل او درد در کتف است، از رازی تلخ پرده برداشت و اعلام کرد به سرطان دچار شده است. دروازه‌بان ۳۶ساله بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان در گفت‌وگویی با بیلد فاش کرد به سرطان پوست مبتلا شده و برای رهایی از آن، ۳بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است. نویر هم‌اکنون به همراه آنجلیک کربر، ستاره آلمانی دنیای تنیس، برندی تاسیس کرده که قرار است محصولات مراقبت از پوست را تولید و عرضه کند. پس از خبر ابتلای سباستین هالر به سرطان، خبر بیماری نویر دومین شوک سرطانی به فوتبال در این فصل بود.


زیدان در فرانسه
زین‌الدین زیدان که 2سال و نیم است استراحت می‌کند و پیشنهاد باشگاه‌های بزرگی مثل منچستریونایتد، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی قطر و... را رد کرده، به آرزوی دیرینش در عرصه مربیگری می‌رسد. در توافقاتی که او با فدراسیون فوتبال کشورش انجام داده است، پس از پایان جام‌جهانی2022 به‌جای دیدیه دشان هدایت تیم ملی فرانسه را در دست خواهد گرفت. این تغییر ربطی به نتایج فرانسه در جام‌جهانی ندارد و حتی درصورت قهرمانی هم زیدان سرمربی این تیم می‌شود.
 
ستاره کره دور از قطر؟
درحالی‌که تنها حدود 2هفته تا آغاز جام‌جهانی2022 مانده است، سون هیونگ‌مین در بازی با اسپورتینگ لیسبون مصدوم شد و تن به جراحی داد. او به‌طور قطع به‌خاطر جراحی روی گونه‌اش بازی این هفته تاتنهام با لیورپول را از دست می‌دهد اما بعید است به جام‌جهانی نرسد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید