• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 9 آبان 1401
کد مطلب : 175579
+
-

نکته بازی/ کری بدموقع

این هفته پورتو یک مساوی بدموقع به سانتاکلارا داد که باعث شد فاصله‌اش با صدر جدول افزایش پیدا کند. بعد از 11بازی، پورتو در شرایطی 23امتیازی شده که بنفیکا با تعداد مسابقات مشابه به امتیاز 31دست پیدا کرده است. این فاصله چشمگیر در این مقطع از فصل نشان می‌دهد کار یاران مهدی طارمی برای کسب عنوان قهرمانی آسان نیست. این در حالی است که پورتو 2هفته پیش بازی رودررو با بنفیکا را هم با یک گل باخت. در پایان همان مسابقه بود که طارمی در حرکتی جنجالی رو به هواداران تیم حریف کری خواند و پیراهن خود را بوسید. این حرکت او که شاید در آن مقطع کار جالبی هم نبود، با واکنش‌های منفی زیادی همراه شد و به‌نظر می‌رسد انگیزه و اشتیاق بازیکنان بنفیکا را هم بالاتر برده باشد.

جام‌جهانی تمام می‌شود، اما...
تنها 20روز به آغاز مسابقات جام‌جهانی فوتبال زمان باقی مانده است، اما هنوز کسی نمی‌داند بالاخره جواد نکونام در این بازی‌ها روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست یا نه. به جرأت می‌توان گفت این لوس‌ترین و بیخودترین بحث سالیان اخیر فوتبال ایران بود که رفته‌رفته در آن ‌شأن تیم ملی زیر سؤال رفت. باشگاه فولاد که به‌خاطر عدم‌تمرکز نکونام نتایج ضعیفی گرفته، هنوز راضی به از دست دادن سرمربی‌اش نمی‌شود. روزهای گذشته شایعه شده بود شاید نکو در جام‌جهانی به‌طور موقت به کادرفنی تیم ملی اضافه شود، اما باشگاه فولاد با همین مقدار هم مخالفت کرده است. به‌نظر می‌رسد جام‌جهانی تمام شود و برود پی کارش، اما هنوز دعوا بر سر اینکه نکونام بیاید یا نیاید، در تیم ملی ادامه داشته باشد!

روزی 4تا مصاحبه
به‌نظر می‌رسد یکی از معدود فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر که این روزها همچنان دل و دماغ مصاحبه‌کردن دارد، گولسیانی است. به‌نظر می‌رسد مدافع پرسپولیس به هیچ تماسی «نه» نمی‌گوید و عمده جملاتش هم تکراری و کلیشه‌ای هستند. اگر همه گفت‌وگوهای پرشمار این مدافع گرجستانی را خلاصه کنیم، می‌رسیم به جملاتی از این دست که: «از بازی برای پرسپولیس خوشحالم»، «ما شانس اول قهرمانی هستیم و شخصیت لازم برای رسیدن به این هدف را داریم» و البته «کسب پیروزی مهم است، نه تعداد گل‌هایی که می‌زنید.» اگر شما روزی 4تا مصاحبه گولسیانی را خواندید و نکته دیگری پیدا کردید، یک جایزه پیش ما دارید. حالا بهتر می‌شود فهمید او چرا این همه از بازی در پرسپولیس خوشحال است، چون راحت می‌تواند هفته‌ای چندبار روی جلد برود!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید