• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 8 آبان 1401
کد مطلب : 175492
+
-

عدد خبر/15 بیمارستان

در تهران طی ۳ سال آینده بهره‌برداری خواهد شد. همچنین بیمارستان‌ بزرگ شهریار که از سال ۶۷ کلنگ خورده طی ۲ ماه آتی تجهیز و بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

108هزار
مربی پرورشی موردنیاز آموزش و پرورش است. هم‌اکنون ۴۸ هزار مربی پرورشی مشغول کار هستند و آموزش و پرورش ۶۰ هزار مربی پرورشی کم دارد. همچنین ۲۵ هزار مربی پرورشی (نزدیک به۵۰ درصد) بالای۲۰ سال سابقه کار دارند و ۷ هزار نفر از آن‎ها هم امسال بازنشسته می‌شوند.

20 درصد
از مردم به‌طور میانگین هفته گذشته ماسک زده‌اند. گزارش‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت نشان می‌دهد که میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور (رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از تهویه) به‌طور کلی به ۳۳ درصد رسیده است.

215 مددجو
به کمک ستاد دیه تهران در ۶ ماهه اول سال به کانون گرم خانواده بازگشتند. مبلغ بدهی این مددجویان به ۲۳ میلیارد تومان می‌رسید که با کمک ۲۱ میلیارد تومانی ستاد به این مددجویان، شرایط آزادی آنها فراهم شد. الباقی مبلغ با اخذ گذشت از شکات و آورده و نقدینگی مددجویان و پذیرش اعسار به تقسیط از سوی مراجع قضایی تامین و موجبات آزادی زندانیان غیرعمد فراهم شد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید