• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 8 آبان 1401
کد مطلب : 175470
+
-

نکته بازی/ چرا عاشقت نباشند؟

ریکاردو ساپینتو در بازگشت از دوران محرومیت خود، استقلال را در مسابقه با هوادار از کنار زمین کوچ کرد و البته بدون ترک عادت، یک کارت زرد هم از داور بازی گرفت. او در این مسابقه هم شلوغ‌کاری‌های زیادی داشت و آنقدر‌ آش را شور کرد که محمد مومنی، عضو هیأت‌مدیره استقلال هم به انتقاد از این مربی پرداخت. ساپینتو بعد از پایان دیدار با هوادار گفته: «داوران عاشق من هستند.» بله، اما درست‌ترش این است که کمیته انضباطی عاشق شماست. دفعه قبلی چند صد میلیون تومان جریمه گرفتند و حقوق داوران لیگی درآمد. با این دست‌فرمانی هم که شما در پیش گرفتی، احتمالا جرایم بعدی و سنگین‌تر در راه است؛ طوری که کمیته انضباطی و سازمان لیگ از همین حالا روی این پول حساب باز کرده‌اند! چرا عاشقت نباشند؟

نه، الان دیگر نه
محمد محبی که این هفته گل 3امتیازی استقلال را برابر هوادار به ثمر رساند، از آن دست بازیکنانی بود که موقع جذب او تردیدهای زیادی در موردش وجود داشت. برخی عقیده داشتند آمار و عملکرد این بازیکن در روزهای پایانی حضورش در سپاهان و نیز در سانتاکلارا جالب نبوده و نمی‌تواند بازیکن خوبی برای آبی‌ها باشد. با این حال، محبی تا اینجا عملکرد مطلوبی داشته و توانسته 4گل برای استقلال بزند. در همین شرایط اخباری مبنی بر پایان مهلت استقلال برای پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن به سانتاکلارا به گوش می‌رسد که هواداران را نگران کرده است. الان که محبی جا‌افتاده و شرایط خوبی دارد، جدایی او خبر بدی خواهد بود. گویا استقلال فقط چند روز تا تسویه با سانتاکلارا زمان دارد و اگر پول ندهد، شاید محبی برگردد.

نمی‌دانستی گل می‌خواهی؟
پرسپولیس کلا فوق‌العاده بازی نمی‌کند و در مقاطعی مثل نیمه‌ اول مسابقه با مس کرمان هم این نمایش‌های ضعیف بیش از حد توی ذوق می‌زند. چیزی که در نیمه دوم این دیدار ورق بازی را تا حدی برگرداند، حضور شیخ دیاباته به جای کمال کامیابی‌نیا و دومهاجمه‌شدن پرسپولیس بود. برخی پیشکسوتان بعد از بازی به‌درستی از یحیی گل‌محمدی پرسیده‌اند وقتی نیاز به گلزنی و پیروزی در بازی خانگی دارد، چرا از ابتدا با 2فوروارد بازی نمی‌کند؟ به هر حال واضح است که وقتی شما با یک تیم از رده‌های پایین جدول بازی داری، از همان ابتدا باید روی تقویت برنامه‌های تهاجمی متمرکز شوی. پرسپولیس نیمه اول بازی با مس را از دست داد و شاید اگر گل شیخ نبود، این تیم غرامت سنگینی بابت ارنج ابتدایی می‌پرداخت.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید