• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 8 آبان 1401
کد مطلب : 175468
+
-

قاتلان 15امتیازی!

قاتلان 15امتیازی!

پرسپولیسی‌ها این روزها برای بردن، فقط باید یک کار انجام بدهند و آن، رساندن توپ به مهاجمان خارجی باشگاه است. حالا پای شیخ دیاباته هم به گلزنی باز شده تا ترکیب رؤیایی خط حمله قرمزها کامل شود. تا امروز این مسئولیت را یورگن لوکادیا برعهده داشت و حالا در باشگاه، شریکی برای او نیز پیدا شده است. البته که تیم یحیی گل‌محمدی در دفاع تیم بی‌نقصی به‌نظر می‌رسد اما پروسه تبدیل شدن تساوی‌های این تیم به برد، به کمک درخشش 2مهاجم خارجی این تیم اتفاق افتاده است؛ بازیکنانی که بیشترین سهم را در امتیازهای این فصل پرسپولیس داشته‌اند. اگر همین حالا این 2نفر را خارج از تیم تصور کنید، پرسپولیس دیگر شبیه به جدی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر نخواهد بود.
یورگن لوکادیا، نخستین گل این فصل‌اش را روبه‌روی نفت آبادان به ثمر رساند؛ تیمی که قبل از خوردن این گل، دفاع محکمی مقابل قرمزها چیده بود و شکست دادن‌اش، ساده به‌نظر نمی‌رسید. یورگن به هوادار هم گل زد اما ستاره کلیدی آن مسابقه، سعید صادقی بود. نخستین دبل مهاجم خارجی پرسپولیس، این تیم را از شکست در زمین نفت مسجدسلیمان به یک پیروزی مهم رساند. او در 2بازی دیگر روبه‌روی مس رفسنجان و ملوان نیز برای تیمش گل 3امتیازی زد و اجازه نداد که این تیم درگیر تساوی‌های بدون گل شود. در بازی خانگی با مس کرمان نیز، نوبت به شیخ دیاباته رسید که برای نخستین بار یک گل 3امتیازی را در ترکیب پرسپولیس جشن بگیرد؛ گلی که آخرین امیدهای مس برای امتیازگرفتن از این مسابقه را از بین برد و قرمزها را در صدر جدول نگه داشت.
 3برد پرسپولیس در 3هفته اخیر و در مجموع «5برد» تیم در این فصل، با گل‌های 3امتیازی این 2بازیکن به‌دست آمده است. درواقع حتی بدون احتساب بازی با هوادار و گلزنی لوکادیا در آن مسابقه، او و شیخ روی هم 15امتیاز از 24امتیاز تیم در این فصل را تصاحب کرده‌اند. در 6هفته اخیر لیگ برتر، هیچ بازیکنی به جز این 2نفر برای تیم یحیی گل نزده و پرسپولیس در این فصل به جز این 2 نفر فقط 3گل و 2گلزن دیگر داشته است!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :