• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 7 آبان 1401
کد مطلب : 175358
+
-

نکته بازی/ می‌بخشم، اما فراموش نمی‌کنم

داستان سیاوش یزدانی در استقلال حسابی عجیب و غریب شده است. این بازیکن که بعد از خدمت سربازی پرماجرا و کوتاه‌مدت خود به جمع آبی‌پوشان بازگشت، با توجه به تغییرات رخ داده در کادرفنی این تیم نتوانست دوباره به ترکیب اصلی برسد. گفته می‌شود یکی از انگیزه‌های سیاوش هم از آن حمله عجیب توییتری به سرمربی استقلال، همین بود که ساپینتو او را در ترکیب قرار نمی‌داد. هرچه بود بعد از حضور علی فتح‌الله‌زاده در راس کادر اجرایی استقلال، او پادرمیانی کرد و یزدانی بخشیده شد. سیاوش از چند روز پیش در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کرده، اما درنهایت برای بازی با هوادار هم بار دیگر از فهرست 18نفره تیم خط خورد. انگار کار سیاوش حالا حالاها بیخ دارد. شاید ساپینتو هم از آنهایی است که می‌بخشند، اما فراموش نمی‌کنند!

گرفتاری بی‌پایان جهانبخش
مسئله مهم در مورد علیرضا جهانبخش مربوط به مصدومیت دست او نمی‌شد، چرا که خوشبختانه به‌نظر می‌رسد چیز مهمی نبوده باشد. نکته اینجاست که بعد از یک فراز کوتاه و امیدوارکننده، ستاره اقبال جهانبخش دوباره غروب کرده است. او در بسیاری از مسابقات اخیر فاینورد نیمکت‌نشین بوده و هرگاه هم به میدان رفته، عملکرد چندان خوبی نداشته است. در همین مسابقه با اشتورم گراتس در لیگ اروپا که به شکست یک بر صفر تیم هلندی انجامید، جهانبخش یک ساعت حضور ناموفق در زمین داشت و عملکرد ضعیف او باعث افزایش دوباره انتقادات از این بازیکن شد. حتی یکی از پیشکسوتان فاینورد گفته: «تماشای بازی جهانبخش رقت‌انگیز است.» آنچه نشان می‌دهد گرفتاری کاپیتان تیم ملی پایان‌ناپذیر است و او همچنان باید با نقدهای تند دست و پنجه نرم کند.

مطمئنی یک رقمی می‌شوید؟
فیروز کریمی از آن جمله مربیان پرحاشیه فوتبال ایران است که برخی عقیده دارند دوره‌شان گذشته، اما هنوز هستند تیم‌هایی که به امثال او اعتماد می‌کنند. آقا فیروز که اوایل فصل بعد از نتایج ضعیف رضا پرکاس در صنعت نفت آبادان جانشین این مربی شد، همان زمان قول داد رتبه نفت در پایان فصل یک‌رقمی شود، اما به‌نظر می‌رسد فعلا صنعت در چنین مسیری حرکت نمی‌کند. کریمی هنوز با تیم جدیدش موفق به کسب پیروزی نشده. آنها بعد از 3شکست پیاپی، این هفته در خانه یک مساوی از پیکان گرفتند که باز هم به تغییر وضعیت‌شان در انتهای جدول رده‌بندی کمکی نکرد. حالا باید پرسید که آیا کریمی هنوز سر قولش برای تک‌رقمی کردن نفت هست یا نه؟ هرچند پشیمانی او سودی به حال تیم محبوب جنوبی نخواهد داشت.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید