• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 4 آبان 1401
کد مطلب : 175155
+
-

با مردم/ترافیک بلوار مرزداران با احداث پل قابل حل است

بلوار مرزداران از سمت اتوبان اشرفی‌اصفهانی همواره با ترافیک سنگین روبه‌روست و این وضعیت برای کسانی که مجبور به تردد روزانه از این مسیر هستند واقعا کلافه‌کننده است. پیشنهاد می‌شود از انتهای بلوار به سمت اشرفی‌اصفهانی جنوبی یک پل روگذر ماشین‌رو احداث شود تا بار ترافیکی منطقه کاهش یابد.
میرزایی‌زاده از تهران

عادلانه‌کردن یارانه بنزین شکاف طبقاتی را کم می‌کند
تا زمانی که یارانه بنزین و نفت و... عادلانه نشود امیدی به کاهش شکاف طبقاتی نیست. تصور کنید یک بازنشسته که بزرگ خاندان هم محسوب می‌شود با ماهی 5میلیون تومان چطور می‌تواند حداقل‌های زندگی را در این شرایط بد اقتصادی تامین کند.
زمان‌آبادی از نهبندان خراسان جنوبی

فکری برای همه‌گیری آنفلوآنزا در مدارس کنند
هم‌اکنون یکی از نگرانی‌های جدی والدین، شیوع بیماری آنفلوآنزا و ابتلا به عوارض آن به‌خصوص در میان دانش‌آموزان است. انتظار می‌رود قبل از وقوع هر نوع اتفاق تلخی از بهترین روش‌ها، برای مقابله با این بیماری حتی اگر شده با تزریق گسترده واکسن و توصیه به رعایت بهداشت و... استفاده شود.
عسگری از تهران

کمبود دارو در میناب هرمزگان دردسرساز شده است
کمبود دارویی برای مردم میناب استان هرمزگان مشکلات جدی ایجاد کرده است. با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا در این شهرستان اوضاع دارویی خیلی خراب شده و حتی سرم درمانی در هیچ داروخانه‌ای وجود ندارد و مردم کلافه‌اند.
غصنفری از میناب

پیامک
درمانگاه شبانه‌روزی ابن‌سینا در قائمشهر شب‌ها تعطیل است

درمانگاه شبانه‌روزی ابن‌سینا در قائمشهر با مجوز درمانگاه شبانه‌روزی و درحالی‌که از ابتدا قرار بود شبانه‌روزی باشد از ساعت 11شب به بعد تعطیل است و هیچ پزشکی در آن مستقر نیست، از سوی دیگر در طول زمان فعالیت هم هیچ نظارتی بر عملکرد کادر درمان در این مکان درمانی وجود ندارد. اگر این درمانگاه مجوز شبانه‌روزی دارد باید در 24ساعت شبانه روز خدمات ارائه کند و اگر خلاف این مجوز عمل می‌کند باید با مسئولان آن برخورد شده و لغو مجوز دائم شود. اگر هم مجوز شبانه‌روزی ندارد چرا در همه تبلیغات‌ها و در همان زمان افتتاح به‌عنوان درمانگاه شبانه‌روزی معرفی شد؟
توکلی از قائمشهر

خیابان افشاری در منطقه‌18تاریک و بدون علائم رانندگی است
مسیر خیابان شهید علی نفری افشاری حدفاصل شهرک دانش تا زرنان بالا واقع در ناحیه 6منطقه 18 شب‌ها به هیچ عنوان نور ندارد و به‌رغم دوطرفه‌بودن و تردد بسیار زیاد، بدون علائم راهنمایی و خط‌کشی است. متأسفانه رانندگان هم رعایت نمی‌کنند و در همین مسیر پرخطر و تاریک از هم سبقت هم می‌گیرند که همین موضوع تاکنون بارها موجب تصادفات وحشتناک و منجر به جرح شده است.
مصطفی از تهران

مهد‌کودک‌ها ایمن شوند
بعضی از مهد کودک‌ها هستند که موارد ایمنی در ساختمان و تاسیسات آن رعایت شده و متأسفانه برخی مهدکودک‌ها در مکان‌های نامناسب و غیرایمن دایر هستند. هم‌اکنون در ساختمان برج یکی از شهرک‌‌های اصفهان مهد کودکی فعال است که فاقد هرگونه سیستم اعلام یا اطفای حریق است. با توجه به اینکه سیستم موجود فعال نیست و هیچ مجوز استاندارد و آتش‌نشانی ندارد درصورت بروز کوچک‌ترین حادثه جان کودکان به‌شدت در خطر است. چگونه این مهد کودک توانسته مجوز بگیرد. آیا جان کودکان بی‌ارزش است.
معصومه از اصفهان

پیام
سرویس‌های بهداشتی پارک‌شهر همچنان بسته است

مدتی قبل در پارک‌شهر با سرویس‌های بسته بهداشتی خانم‌ها مواجه شدیم. گلایه کرده و به مسئولان اطلاع دادیم. بعد از 2ماه مجددا همراه خانواده به پارک رفتیم که متأسفانه باز هم سرویس‌ها بسته بود.
جعفری از تهران

کمیاب‌شدن آنتی‌بیوتیک‌ها را چه کنیم
2فرزند 10 و 6 ساله و یک فرزند 2ماهه دارم که هر سه به سرماخوردگی مبتلا شدند و پزشک برایشان آنتی‌بیوتیک آزیترومایسین تجویز کرد، به چند داروخانه مراجعه کردم که هیچ‌کدام نداشتند. دوباره به پزشک مراجعه کرده و نوع آنتی‌بیوتیک را در نسخ تغییر دادیم، ‌اما باز هم نتوانستیم داروها را پیدا کنیم و داروخانه‌ها گفتند که مشکل کمبود داریم و در تلاشیم بر‌طرف شود. آیا امثال فرزندان من تا به ثمر‌رسیدن تلاش آنها باید درد بکشند و از دارو محروم باشند.
ربانی از کرج

برهم زنندگان آرامش شهرها را محدود کنند
به‌نظر می‌رسد برخورد با بر‌هم زنندگان آرامش مردم در سطح شهرها باید جدی‌تر صورت گیرد زیرا کسب‌وکار مردم دچار مشکل شده و اکنون با این روند بدتر شده است. تا کی شاهد این ناآرامی‌ها و قانون‌شکنی‌ها باشیم و نتوانیم کسب درآمد کنیم. سرعت اینترنت هم که اجازه فعالیت مجاز نمی‌دهد پس تکلیف نان زن و بچه و امثال من چیست ؟ مردم از مقامات بالا توقع برخورد هر چه بیشتر با این هرج و مرج و برهم‌زدن‌ها را دارند.
رستمی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید