• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 3 آبان 1401
کد مطلب : 175038
+
-

با مردم/جلوی تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را بگیرند

تغییرکاربری زمین‌های کشاورزی مانعی بزرگ و نگران‌کننده درآینده است که اگر به روال کنونی ادامه یابد امنیت غذایی کشور را به خطر می‌اندازد. دلسوزان باید قوانینی وضع کنند که هرشخصی ولو درمقام مالک زمین، بدون دلیل موجه نتواند اقدام به تغییر کاربری کند.
یوسفی از لنگرود

پیاده‌رو خیابان قانونی در چهارصددستگاه در قرق خودروها
از پلیس راهور منطقه 14تقاضا می‌شود سری به انتهای خیابان قانون‌غربی جنب داروخانه بزند و ببیند چطور خودروها وارد پیاده‌رو شده و برای تردد مردم در مسیر عابر ایجاد مشکل می‌کنند. چرا با خودروهای متخلف در این بخش برخورد نمی‌شود. توقع این است پلیس راهور این افراد را اعمال قانون کند.
جلیلوند از تهران

کمبود پزشکان متخصص در بیمارستان‌های شریعتی و غرضی اصفهان
بیمارستان‌های بزرگ دکتر علی شریعتی، معروف به هزار‌تختخوابی در جنوب شهر تاریخی اصفهان و دکتر غرضی، هردو متعلق به سازمان بیمه‌های تامین اجتماعی با داشتن بخش‌های فوق‌تخصصی در شمال این شهر بزرگ، با کمبود شدید پزشکان متخصص در انواع رشته‌های پزشکی مواجه هستند. از سویی انبوه مراجعین و بیماران همه روزه در این بیمارستان در انتظار ملاقات پزشک هستند. توقع این است که تامین اجتماعی و مسئولان بهداشت و درمان استان اصفهان این کمبود جدی را برطرف کنند تا سلامت مردم استان به‌خصوص در فصل زمستان که بیماری بیشتر است، ‌تامین شود.
محمود بلیغیان از اصفهان

پیامک
تهویه باشگاه آزادی بجنورد نامناسب است

باشگاه آزادی بجنورد به‌عنوان یکی از باشگاه‌های مهم این شهر که مراجعان زیادی دارد متأسفانه تهویه درستی ندارد و شهروندان با مراجعه به این باشگاه درصورت فعالیت ورزشی دچار کمبود اکسیژن می‌شوند. از مسئولان ورزشی تقاضا می‌شود حداقل بر سالن‌های مورد‌نظر خودشان نظارت کنند.
امین‌زاده از بجنورد

اطراف قطعه‌های جدید بهشت زهرا سیمان و درخت‌کاری شود
سالیان قبل بعد از تکمیل یک قطعه در بهشت زهرا، اطراف قبور را سیمان می‌کردند که تردد افراد راحت انجام شود. اما مدتی است که این کار متوقف شده و به‌خصوص اگر کسی به هر دلیلی نخواهد سنگ روی مزار نصب کند، وضعیت قبور اطراف آن بسیار نامرتب و کثیف می‌شود. این روزها در آستانه فصل بارش بی‌شک با وجود گل و لای وضع بدتر می‌شود، این در حالی است که اطراف قبرهای گران‌تر و پیش‌فروش شده سیمان می‌شوند و حتی خارج از استاندارد تعیین شده و با هر اندازه که بخواهند سنگ مزار نصب می‌شود! موضوع دیگر باغچه‌های اطراف قبور و معابر است که کاشت درخت در آنها توسط سازمان بهشت‌زهرا متوقف شده و بازماندگان سلیقه‌ای و بعضا غیر استاندارد این کار را می‌کنند. بماند که آن هم آبیاری نمی‌شود و اغلب درختان و گیاهان کاشته شده خشک می‌شوند. بهتر است سازمان بهشت‌زهرا در این خصوص اقدام کند تا این روال متوقف شود.
فرامرزی از تهران

شبکه‌های استانی بخش‌های خبری را هم کپی می‌کنند
اغلب بخش‌های خبری و برنامه‌های شبکه‌های استانی کپی‌کاری است. مثلا بخش خبری سیمای استان خراسان‌رضوی گزارش‌های سایر استان‌ها را که بارها از شبکه‌های سراسری پخش شده، تکرار می‌کند؟! آیا این شبکه‌ها فکر می‌کنند مردمی که شبکه استانی می‌بینند به شبکه‌های سراسری دسترسی ندارند؟
حبیب از مشهد مقدس

پیام
مدافعان شهری باعث بقای امنیت هستند

روحیه خستگی‌ناپذیر مدافعان امنیت شهری از بسیج و نیروی انتظامی گرفته و حتی بخشی ازمردم، باعث حفظ دین و امنیت کشور شده است و ناکامی توطئه‌های دشمنان مرهون دفاع مجاهدانه و شهادت‌طلبانه این عزیزان است. اجر اخروی این عزیزان که سرجای خود است ولی جا دارد جامعه و رسانه‌ها این افراد را بیشتر تکریم کرده و دریابند.
حیدری از کنگاور

مصرف آب در آپارتمان‌ها کنترل شود
در شرایطی که با کمبود آب مواجهیم و ظاهرا امسال هم خبری از بارندگی نیست؛ بهتراست مدیران آپارتمان‌ها نظارت بیشتری بر کار نظافت‌کنندگان ساختمان داشته باشند. بارها شاهد بوده‌ام که گرد‌وخاک کف کوچه را برای راحتی خودشان به جای جارو با آب تمیز می‌کنند. این قبیل بی‌مبالاتی‌ها در کشور ما که همیشه با کم‌آبی روبه‌رو است اصلا جایز نیست.
 شاکری از تهران

جلوی فروش اجباری نان کنجدی را بگیرند
در محله ما و بسیاری از دیگر نانوایی‌‌ در کرج و تهران، نان کنجدی را اجباری به مردم می‌فروشند و چندین ماه هست که با ۱۲۴ و صنف نانوایان تماس می‌گیریم، ولی تفاوتی در ماجرا ایجاد نمی‌شود و حتی به تعداد نانوایی‌های متخلف افزوده می‌شود. نانوایی سنگکی واقع در خیابان عرفان کمالشهر نان کنجدی خود را به اجبار 10هزار تومان می‌فروشد و نان بدون کنجد نمی‌پزد و همه را وادار به خرید نان 10هزار تومانی می‌کند. خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.
نعمتی از کمالشهر کرج





 

این خبر را به اشتراک بگذارید