• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 1 آبان 1401
کد مطلب : 174748
+
-

بزرگداشت پیشکسوت هنرهای تجسمی

تجسمی
بزرگداشت پیشکسوت هنرهای تجسمی

همایش بزرگداشت صادق بریرانی، پیشکسوت هنرهای تجسمی به همراه نمایشگاه تازه‌ترین آثار این هنرمند با عنوان مجموعه سیمرغ، دوشنبه ۲آبان۱۴۰۱درفرهنگستان‌هنربرگزارمی‌شود. 
همایش بزرگداشت صادق بریرانی با دبیری هنری محمدعلی رجبی، در 3 بخش «پژوهشی»، «نمایشگاهی» و «چاپ و انتشار کتاب» برگزار می‌شود. 
در آیین افتتاحیه این همایش، رئیس فرهنگستان هنر، رئیس گروه تخصصی هنرهای سنتی فرهنگستان هنر، دبیر علمی بزرگداشت و چند سخنران دیگر به سخنرانی می‌پردازند.
 در نمایشگاهی که ویژه این مراسم در مؤسسه فرهنگی‌هنری صبا گشایش می‌یابد، علاوه بر تازه‌ترین آثار بریرانی که مجموعه سیمرغ نام دارد و شامل 30 تابلو است، دیگر آثار وی متعلق به مجموعه‌های شخصی و گنجینه آثار موزه هنرهای معاصر تهران‌ نیز به نمایش در‌خواهد آمد. 
همایش بزرگداشت صادق بریرانی، دوشنبه، ۲آبان۱۴۰۱، برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم به نشانی خیابان ولیعصر‌(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره۱۵۵۲، تالار ایران فرهنگستان هنر، مراجعه کنند. 
نمایشگاه آثار صادق بریرانی از ۳ تا ۱۲ آبان ۱۴۰۱ (به‌جز ایام تعطیل) از ساعت ۱۰ تا ۱۸، در مؤسسه فرهنگی‌هنری صبا برپا خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید