• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 20 مهر 1401
کد مطلب : 173723
+
-

پشت‌پرده اغتشاشات در سنندج

وزیر کشور با اشاره به برخی اغتشاشات در سنندج و ایجاد مزاحمت برای مردم گفت: مردم نگران نباشند، نیروهای قدرتمند امنیتی و انتظامی، همچنان‌که تاکنون با اغتشاشگران برخورد کرده‌اند، بازهم برخورد خواهند کرد و آشوبگران و ضدانقلاب را سرجای خود می‌نشانند.
به‌گزارش ایرنا، احمد وحیدی دیروز در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب سنندج، درجمع خبرنگاران افزود: این اغتشاشات ازسوی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب کومله، دمکرات و پژاک که سابقه بسیار بدی دارند حمایت، طراحی و پیگیری شده‌است. این گروهک‌ها از مزدوری صدام گرفته تا مزدوری کشورهای غربی و همکاری با رژیم صهیونیستی را در کارنامه خود دارند.
وی با بیان اینکه این گروهک‌ها تاریخ زشت و جنایت‌باری دراین سرزمین دارند، گفت: اینها بار دیگر تلاش کردند در رابطه با اغتشاشات نقش‌آفرینی کنند، درحالی‌که مردم شریف کرد که جایگاه برجسته‌ای در کشور و نظام دارند، به‌دنبال امنیت، آرامش و توسعه هستند و این ناامنی‌ها را برنمی‌تابند. وزیرکشور با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهوری به کردستان، مبالغ قابل‌توجهی برای پیشرفت این استان پیش‌بینی شد که نشان‌دهنده توجه دولت و نظام به کردستان است، ادامه داد: ضدانقلاب سابقه بسیار سیاهی دارد و تلاش می‌کند با ایجاد اغتشاش، فضایی درست کند که سرمایه‌گذار نتواند سرمایه‌گذاری کند.
وحیدی با تأکید بر اینکه مسئولان شبانه‌روزی درحال خدمات‌دهی به مردم هستند تا مشکلات را رفع کنند، اضافه‌کرد: مردم شریف سنندج نیز به‌خوبی این گروهک‌ها را می‌شناسند و می‌دانند آنها دشمنان نظام و این کشور هستند. بنابراین باید خودشان همانگونه که تاکنون در میدان بوده‌اند، کاملا ضدانقلاب را برانند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید