• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 12 مهر 1401
کد مطلب : 173085
+
-

نکته بازی/ تقریبا همین کار را هم کرد

پنالتی اعلام‌شده به سود پرسپولیس در بازی با تراکتور بسیار عجیب بود و با هیچ منطقی جور در‌نمی‌آمد. اصلا مشخص نشد موعود بنیادی‌فر چه چیزی را پنالتی گرفت. تراکتوری‌ها به‌شدت نسبت به این اتفاق اعتراض داشتند و دقایقی طول کشید تا ضربه زده شود. بعد از مسابقه هم چند پیشکسوت پرسپولیس از اعلام چنین خطایی به سود تیم خودشان ابراز تعجب و ناخرسندی کردند. مثلا پایان رأفت در این مورد گفته: «فکر می‌کنم برای شخصیت پرسپولیس هم خوب نبود این پنالتی گل شود. اگر جای ترابی بودم توپ را بیرون می‌زدم. به‌عنوان یک پرسپولیسی دوست ندارم اینطور گل بزنیم و داور به ما محبت داشته باشد!» خب، البته خود ترابی هم ناخواسته همین کار را انجام داد و یک پنالتی فوق‌العاده بد به وسط دروازه زد.

افت ستاره هلندی؟
یورگن لوکادیا پیش از فرا رسیدن تعطیلات لیگ برتر، بهترین و آماده‌ترین ستاره لیگ برتر بود، اما به‌نظر می‌رسد او هم بعد از مرخصی با وضعیت پیشین فاصله گرفته است. لوکادیا در 2بازی دوستانه پرسپولیس در طول تعطیلات موفق به گلزنی نشد و این روند را در بازی با تراکتور هم ادامه داد. درست مثل دیگر بازیکنان اصلی و تعویضی پرسپولیس، لوکادیا هم روز خوبی نداشت و نتوانست در فرم مطلوب و مورد انتظار ظاهر شود. او البته یک‌بار تیر دروازه تراکتور را به لرزه در آورد که در آن صحنه هم نبوغ و استعدادش روی فریب بازیکن حریف با حرکت بدن مشخص بود، اما نتوانست گره از کار تیم باز کند. در مجموع پرسپولیس به لوکادیا بسیار وابسته است و آمادگی او نقشی حیاتی برای تیم ایفا می‌کند.

کلیدواژه؛ فحش پرتغالی
به‌نظر می‌رسد سطح منازعات در فوتبال ایران روزبه‌روز نازل‌تر می‌شود و حالا کار به جایی رسیده که کلیدواژه بحث‌ها به «فحش پرتغالی» کشیده است. بعد از جار و جنجالی که ریکاردو ساپینتو پس از دریافت کارت قرمز در دیدار با گل‌گهر سیرجان به پا کرد، نیمکت تیم حریف مدعی شد سرمربی استقلال اقدام به فحاشی کرده است. از این طرف اما استقلالی‌ها در دفاع از سرمربی‌شان از گل‌گهری‌ها پرسیدند: «شما از کجا فحش پرتغالی بلد هستید؟» حالا هم هاشم بیک‌زاده، دستیار امیر قلعه‌نویی در این مورد گفته: «زمانی که فوتبال بازی می‌کردم 3 الی 4هفته در برزیل بودیم و به همین دلیل متوجه کلمات سرمربی استقلال شدم.» خب، خدا را شکر مشکل حل شد. منتظریم ببینیم بعد از فحش پرتغالی، دیگر کدام سوژه سخیف داغ خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید