• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172907
+
-

مردگان قلعه سیاه

داستان ایرانی
مردگان قلعه سیاه

«مردگان قلعه سیاه» جلد پنجم از مجموعه «گورشاه ۵» نوشته سیامک گلشیری است که به تازگی از سوی نشر افق برای مخاطبان نوجوان منتشر شده است. رمان مردگان قلعه سیاه۵ آخرین جلد از مجموعه رمان گورشاه است. گلشیری یکی از نویسندگان ادبیات نوجوان در ایران است که تاکنون 20 رمان و چند مجموعه داستان از او منتشر شده و آثارش جوایز متعددی را نیز از آن خود کرده‌اند. این کتاب‌ها بارها نامزد جوایز مختلف ادبی شده‌اند.
 او این بار نیز در این کتاب همانند مجموعه رمان پرطرفدار «خون‌آشام»، در ژانر «وحشت» و «فانتزی» داستانی جذاب را برای نوجوانان علاقه‌مند به ترسناک، در بستری خیال‌انگیز روایت می‌کند. در این اثر، نویسنده مجموعه رمان خون آشام درست بعد از آنکه تازه خوابش برده است، یک تماس تلفنی از پسری نوجوان به نام نیما که به تازگی خواهرش را در زیرزمین خانه‌شان گم کرده، دریافت می‌کند.
 نیما که از حقیقی بودن همه اتفاقات رخ داده در کتاب‌های خون آشام او آگاهی دارد، از نویسنده می‌خواهد تا در پیدا کردن خواهرش، رکسانا، کمکش کند، اما او این درخواست را نمی‌پذیرد تا اینکه متوجه گم شدن دخترهای دیگری هم می‌شود. این کتاب به بهای 120هزار تومان منتشر شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید