• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172651
+
-

راننده تاکسی بسته پول را به صاحبش رساند

داخلی
راننده تاکسی بسته پول را به صاحبش رساند

راننده تاکسی مراغه‌ای وقتی متوجه شد مسافرش یک دسته پول به مبلغ 3میلیون ‌و500هزار تومان را در ماشین جا گذاشته است، یک هفته تلاش کرد تا صاحب آن را پیدا کند.
به‌گزارش همشهری، چند روز پیش یکی از رانندگان تاکسی بی‌سیم شهرستان مراغه در استان آذربایجان شرقی وقتی آخرین مسافرش را به مقصد رساند و در راه بازگشت به خانه بود، متوجه چند بسته پول نقد شد که روی صندلی عقب جا مانده بود. پول‌ها بی‌شک متعلق به یکی از مسافران بود اما هیچ سرنخ و نشانی از وی وجود نداشت و راننده تاکسی نمی‌دانست که صاحب آن کیست. راننده پاکدست برای پیدا کردن صاحب پول‌ها فکری به ذهنش رسید. او با هماهنگی سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری اقدام به درج آگهی برای پیدا کردن صاحب پول‌ها کرد و یک هفته بعد از این ماجرا بود که تلاش‌هایش به نتیجه رسید.
صاحب پول‌ها، مردی از اهالی مراغه بود که روز حادثه برای انجام کاری سوار تاکسی شده اما بعد از پیاده شدن، فراموش کرده بود که بسته پول‌هایش را از داخل ماشین بردارد. او وقتی متوجه ماجرا شد که دیر شده بود و هیچ رد و سرنخی از پول‌ها وجود نداشت. این مرد به‌مدت 2روز با حضور در محلی که تصور می‌کرد پول‌هایش را گم کرده، اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته مغازه‌های محل کرد اما به نتیجه نرسید. تا اینکه یک هفته بعد، برادر همسرش که در جریان ماجرا قرار گرفته و می‌دانست که دامادشان پول‌هایش را گم کرده است به‌طور اتفاقی چشمش به اطلاعیه‌ای افتاد که از پیدا شدن 3میلیون ‌و500هزار تومان پول نقد در یک تاکسی حکایت داشت. از طریق همین اطلاعیه بود که صاحب پول‌ها در جریان ماجرا قرار گرفت و با حضور در تاکسیرانی مراغه و ملاقات با محمد ایرانوندی، راننده تاکسی وظیفه‌شناس پول‌هایش را تحویل گرفت. با پیدا شدن صاحب پول‌ها، راننده تاکسی پاکدست که حالا خیالش راحت شده بود گفت که به‌خاطر بازگرداندن این پول بسیار خوشحال است و شهردار مراغه نیز از اقدام شایسته این راننده تجلیل و قدردانی کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید