• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 2 مهر 1401
کد مطلب : 172408
+
-

با مردم/تخریب اموال عمومی راه اعتراض نیست

طبق قوانین، اعتراض به موضوعی می‌تواند در چارچوب قانون انجام شود و با رعایت معیارها صورت گیرد، اما اینکه اموال عمومی تخریب شود، قطعا اغتشاشگری و خلاف انسانیت است. مگر نه اینکه اموال عمومی جزو بیت‌المال و متعلق به همه مردم است، پس خسارت مردم به مردم با هیچ اصل و منطقی پذیرفتنی نیست. از طرفی جبران این خسارت‌ها توسط دولت کار اقتصاد را سخت‌تر می‌کند. پس اعتراض‌ها باید مسالمت‌آمیز و با مجوز باشد و به آشوبگران اجازه ندهند داخل صفوف معترضان به مردم، دولت و حکومت آسیب بزنند.
سامانی از مشهد

غرفه‌های موادغذایی بازارچه ونک سرپوشیده شوند
چند وقتی است که یک بازارچه در محدوده میدان ونک راه‌اندازی شده که موادغذایی و پوشاک در آن به فروش می‌رسد. این اقدام مفید و جالب است چون هم باعث کار‌آفرینی شده و هم کارمندانی که در راه برگشت به خانه هستند می‌توانند مایحتاج و وسایلی را که لازم دارند، تهیه کنند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که برخی از تنقلاتی که در این بازارچه به فروش می‌رسد مثل آجیل، چیپس و... بدون محافظ و در محفظه‌های کاملا سرباز فروخته می‌شوند. با توجه به تردد مداوم وسایل نقلیه و مردم، این موضوع باعث آلودگی موادغذایی می‌شود. از مسئولان بهداشت و سلامت تقاضا داریم تا این مشکل را رفع کنند.
هدایتی از تهران

فاز8 مسکن پردیس همچنان بلاتکلیف 
مالکان فاز۸ پردیس، به‌رغم پیگیری‌ها و رفت‌وآمدهای بسیار هنوز در بلاتکلیفی هستند؛ درحالی‌که تعدادی از واحدهای این بخش نیمه‌کاره رها و مشمول فرسایش شده و تعدادی دیگر در حال تخریب است. مراجعات به شرکت عمران پردیس تاکنون بی‌فایده بوده و مدام ما را به پیمانکاران پاس می‌دهند و بر عکس. وعده‌های توخالی و سردرگمی‌های ناشی از عدم‌وجود امکانات در فاز۸ و مخروبه شدن تعداد زیادی از ساختمان‌ها ما را خسته کرده است. آیا مسئولان نمی‌توانند حریف پیمانکاران شوند؟ صدای ما را از طریق روزنامه همشهری به گوش مسئولان برسانید.
تعدادی از مالکان مسکن پردیس فاز8

 

این خبر را به اشتراک بگذارید