• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 2 مهر 1401
کد مطلب : 172384
+
-

موج جدید ویروس فیفا

 فیفادی بازهم باعث مصدومیت برخی بازیکنان شد. بارسلونا هم‌اکنون بیش از سایر باشگاه‌ها از بازی‌های ملی آسیب دیده است. ممفیس دیپای (عضله دوسر ران) و ژول کنده (ران چپ) نخستین مصدومان بزرگ فیفادی جاری بودند و سپس دی‌یونگ (عضله خلفی) و دمبله (عضله دوقلو) هم به جمع مصدومان اضافه شدند. میزان دوری کنده از فوتبال از چند هفته تا ۳ ماه تخمین زده شده است. در فاصله کمتر از یک‌ماه تا ال‌کلاسیکو، این مصدومیت‌ها اصلا خبر خوبی برای بارسا نیست.
کنده و دمبله به فهرست طولانی آسیب‌دیده‌های تیم ملی فرانسه اضافه شدند و آسیب‌دیدگی مایک مانیان، دروازه‌بان میلان این لیست را به 15نفر افزایش داد؛ شامل ژول کنده، دمبله، مانیان، کریم بنزما، پوگبا، کانته، کومان، کیمپمبه، لوکاس ارناندس، هوگو لوریس، کوناته، ربیو، کامارا، تئو ارناندس و لوکاس دینیه.
در شکست 2بر صفر اتریش از فرانسه، داوید آلابا به‌دلیل درد از زمین بیرون رفت. احتمال مصدومیت و دوری چند‌هفته‌ای او از تمرینات رئال‌مادرید وجود دارد.
ساندرو تونالی به‌دلیل مصدومیت عضلانی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد.
نیمار در تمرینات روز گذشته برزیل مصدوم شد اما بعد از دقایقی به زمین برگشت. البته نگرانی‌ها در مورد او هنوز برطرف نشده است.
دیبالا برای آنکه مصدوم نشود، بازی آخر رم را از دست داد و استراحت کرد چون فکر می‌کرد اگر بازی کند، یک‌ماه از فوتبال دور خواهد ماند.
نگرانی باشگاه‌های بزرگ به‌ حدی است که گواردیولا برای حفاظت از ارلینگ هالند، یک مأمور به اردوی تیم ملی نروژ فرستاده تا این بازیکن را چک کند تا از احتمال آسیب‌دیدگی‌اش کاسته شود. این عضو از کادر پزشکی منچسترسیتی به اردوی نروژ فرستاده شده تا برنامه‌های روتین هالند را زیرنظر بگیرد. پپ می‌خواهد مطمئن باشد هالند آمادگی‌اش را از دست نمی‌دهد.
مانوئل نویر و لئون گورتسکا، 2‌بازیکن بایرنی تیم ملی آلمان به‌دلیل ابتلا به کرونا اردوی تیم را ترک کردند و بازی با مجارستان و انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا را از دست دادند. با تشخیص هانسی فلیک، اولیور باومن (هوفن‌هایم) و ماکسیمیلین آرنولد (ولفسبورگ) جایگزین این دو نفر شدند.
در ادامه لیگ ملت‌های اروپا امشب چک با پرتغال و اسپانیا با سوئیس بازی می‌کنند. سوئیس که فرانسه را در ضربات پنالتی مرحله یک‌هشتم پایانی یورو2020 شکست داده بود، در دور یک‌چهارم با همین اسپانیا بازی کرد و در پنالتی‌ها شکست خورد. این دو ‌تیم یک‌بار هم امسال با هم بازی کرده‌اند و اسپانیا یک بر صفر برده و حالا دیدار امشب برای سوئیسی‌ها جنبه انتقامی دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید