• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 30 شهریور 1401
کد مطلب : 172230
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WnOgo
+
-

آماربازی

سجاد شهباززاده با اینکه در هفته ششم فقط 33دقیقه در میدان بود بالاترین تعداد شوت‌ها را در این هفته به‌نام خودش ثبت کرد. در لیست ترین‌های هفته ششم در سایت متریکا، بیشترین تعداد شوت به نام سجاد شهباززاده ثبت شده که از دقیقه57 بازی استقلال و نساجی وارد زمین شد و 7شوت روانه دروازه حریف کرد که البته فقط یک ضربه او داخل چارچوب بوده است. علاوه بر رکورد تعداد شوت، رکورد بیشترین پاس کلیدی هم در هفته ششم به یک استقلالی رسید. آرش رضاوند در بازی با نساجی 4بار یارانش را با پاس‌های کلیدی تغذیه کرد و هیچ بازیکن دیگری در این هفته به رکورد او نرسید. استقلالی‌ها همچنین علیرضا حقیقی را هم با 5مهار به رکورددار دروازه‌بان‌ها در این هفته تبدیل کردند.

رکورددار دریبل موفق در هفته ششم لیگ برتر محسن سفیدچقایی از تیم هوادار است که  در بازی با مس رفسنجان 4دریبل موفق داشت و از این لحاظ رکورددار هفته ششم لقب گرفت. او طی 6 هفته گذشته یک‌بار دیگر هم این عنوان را به‌دست آورده بود و حالا کم‌کم دارد خودش را به‌عنوان یک بازیکن تکنیکی در لیگ برتر ایران تثبیت می‌کند. رکورد بیشترین پاس صحیح در این هفته هم به یک پرسپولیسی رسید که الان همراه با تیم ملی در اردوی اتریش به سر می‌برد. مرتضی پورعلی‌گنجی با 61پاس صحیح در بازی با نفت مسجدسلیمان رکورددار این هفته شد و خودش را در جدول برترین‌های هفته جا داد. بیشترین تعداد پاس هم متعلق به تیم پرسپولیس بود که 533پاس ردوبدل کرد.


رکورد بالاترین میزان مالکیت توپ در هفته ششم به تیم تراکتور رسید که در مصاف با نفت آبادان 63درصد مالکیت توپ داشت. صنعت‌نفت در همه بازی‌هایش مالکیت توپ بالایی به حریفان می‌دهد و هم‌اکنون با میانگین 39.8درصد دومین تیم ضعیف لیگ در مالکیت توپ است. موفق‌ترین تیم هفته در بردن نبردهای تن به‌تن نیز ذوب‌آهن بود که در 59درصد نبردهایش پیروز شد. استقلال در مصاف با نساجی به‌قدری بر حریفش چیره بود که علاوه بر زدن بیشترین شوت و بالاترین شوت داخل چارچوب، کمترین تعداد شوت را هم متحمل شد. نساجی در مصاف با استقلال فقط 3بار شوت زد که کمترین شوت ثبت‌شده برای یک تیم در هفته ششم بوده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید