• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 27 شهریور 1401
کد مطلب : 171878
+
-

وضعیت اتوبوس‌ها و بزرگراه‌های تهران بهبود می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وقتی تهران را تحویل گرفتیم، وضعیت خوبی نداشت، گفت: ساخت بزرگراه شهید شوشتری و ادامه یادگار در دستور کار است.
مهدی چمران گفت: ما برای دوستان قبل احترام قائلیم، اما شاید دیدگاه‌ها متفاوت باشد. زمانی که شهر را در دوره چهارم مدیریت شهری تحویل دادیم، نزدیک به 6هزار اتوبوس در شهر تهران وجود داشت، اما هنگامی که در دوره ششم مدیریت شهری شهر را تحویل گرفتیم، فقط 1822اتوبوس در شهر وجود داشت. لوازم یدکی تقریباً به صفر رسیده بود. درخصوص واگن‌های مترو هم همینطور بود و نزدیک به 600واگن خوابیده است. او افزود: دوستان در آن زمان می‌گفتند که نیاز به بزرگراه نداریم. چرا بزرگراه شهید شوشتری ادامه پیدا نکرد؟ درصورتی که اگر این بزرگراه ادامه پیدا می‌کرد می‌توانست بار ترافیکی زیادی را از روی دوش شهر بردارد.
رئیس شورای شهر ششم اعلام کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته که تا پایان سال تعدادی اتوبوس تعمیر و تعدادی هم خریداری شود. سفارش‌ها داده شده و باید اتوبوس‌ها ساخته و وارد شهر شوند. وزارت کشور هم پای کار آمده و شهرداری هم از منابع خود قراردادهایی بسته است و امیدواریم تا پایان سال تعداد قابل توجهی اتوبوس وارد شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید