• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 24 شهریور 1401
کد مطلب : 171697
+
-

نقل‌قول‌خبر/علیرضا نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی


از سال گذشته براساس اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه‌ مسکن بیش از هزار هکتار زمین به‌صورت رایگان واگذار شده است. در بخش اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه‌ مسکن، سال گذشته 833هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی واگذار شد. در سه ماهه ابتدای امسال نیز بیش از 202هکتار زمین واگذار شده‌است.

مجتبی عبداللهی-استاندار البرز 

در قرارگاه مسکن استان برای دستیابی به راه‌حلی مؤثر به‌منظور رفع مشکل کمبود مسکن به‌دنبال مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های محل اسکان جامعه کارگری و صنعت هستیم و در این زمینه از فعالان اقتصادی استان حمایت می‌کنیم. برای حل مشکل اسکان کارگران شهرک‌های صنعتی به‌دنبال اجرای پروژه‌هایی تحت عنوان خوابگاه یا مسکن کارگری هستیم.

محمدرضا حسین‌نژاد-استاندار خراسان شمالی

کارگروه اسب اصیل ترکمن باید مانند تمام کارگروه‌ها تثبیت و تا ماه آینده از سوی دستگاه‌های متولی تامین زمین پیست اسب‌دوانی تعیین تکلیف و سند چشم‌انداز بلندمدت و کوتاه‌مدت برای این منظور در استان تدوین شود. به‌دنبال پیدا کردن راهکار برای نهاده‌های دامی پرورش اسب از سوی وزارت جهادکشاورزی خواهیم بود.

عنایت انصاری‌فرد-مدیر فرودگاه بین‌المللی یاسوج

فرودگاه یاسوج آمادگی انجام پروازهای بین‌المللی را دارد. امیدوارم نخستین پرواز بین‌المللی در تاریخ این استان به‌مقصد نجف باشد. تعداد ۳۴پرواز مربوط به مردادماه بوده که نسبت به تیرماه افزایش ۴۲درصدی داشته است. همچنین در این مدت 8هزارو۷۶۷ مسافر در این فرودگاه جابه‌جا شده‌است.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید