• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 23 شهریور 1401
کد مطلب : 171548
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mwRzr
+
-

انجام معاینه فنی غیرحضوری خودرو

سرویس کارپرداز امکان دریافت گواهی معاینه فنی خودرو به‌صورت غیرحضوری را برای کاربران فراهم کرده است.
به‌گزارش همشهری، معاینه فنی غیرحضوری، پرمخاطب‌ترین محصول (خدمت) سرویس کارپرداز، از برندهای زیرمجموعه آیتول است که با همکاری شهرداری و ستاد معاینه فنی برای نخستین‌بار در تهران خدماتی را ارائه می‌کنند. کاربرانی که قصد دریافت گواهی معاینه فنی، بدون مراجعه حضوری به مراکز معاینه فنی را دارند، می‌توانند با مراجعه به نشانی
itoll.ir/carpardaz/technical-inspection وارد سرویس کارپرداز شوند و گواهی معاینه فنی خود را در کمترین زمان و به راحت‌ترین شیوه ممکن، دریافت کنند. روند دریافت گواهی معاینه فنی غیرحضوری به این صورت است که سفیر کارپرداز، برای سهولت و جلوگیری از مراجعه مجدد به مراکز معاینه فنی خودرو، بررسی‌های فنی مربوط به‌سلامت چراغ‌ها، برف‌پاک‌کن و... که نیاز به آزمایش با دستگاه را ندارد، در محل بررسی کرده و درصورت مشاهده ایراد و مشکل فنی، تعمیر و سپس به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کند. همچنین اگر خودرو نیاز به تعمیرات جزئی (چراغ، میزان فرمان، تنظیم موتور، دیاگ و...) داشته باشد، سفیران کارپرداز برای رفع نقص با اجازه مالک، نسبت به رفع ایراد خودرو با ارائه فاکتور اقدام می‌کنند. برای حفظ امنیت هم خودرو از لحظه تحویل به سفیران کارپرداز، تحت پوشش کامل بیمه بدنه، شخص ثالث، سرقت، افت قیمت و مسئولیت قرار می‌گیرد. بیمه‌نامه مسئولیت مدنی حمل‌ونقل، بیمه‌ای مازاد بر بیمه اصلی خودرو بوده که بابت جبران خسارت، ارائه شده است. این بیمه‌نامه بدون فرانشیز بوده و درصورت خسارت احتمالی، علاوه بر پوشش صددرصدی جبران خسارت، افت قیمت خودرو را هم شامل می‌شود.  سرویس کارپرداز از بهمن سال1399، فعالیت خود را در آیتول آغاز کرده و با ارائه خدمات‌رسانی در 3مقوله معاینه فنی، تعویض پلاک و ترخیص خودرو به‌طور رسمی در تابستان سال1400 رونمایی شد؛ این سرویس در سال ‌جاری با گسترش محصولات خود در بخش‌های کارواش، سوخت‌رسانی، مراجعه به تعمیرگاه و ترخیص خودروی توقیف شده توسط راهور فعالیت خود را تکمیل کرده است.

فرایند دریافت خدمات از کارپرداز
  ثبت درخواست معاینه فنی غیرحضوری (پس از ورود به صفحه کارپرداز، کاربر مشخصات خودرو و خود را ثبت می‌کند.)
  تماس جهت هماهنگی بیشتر (سفیران کارپرداز برای هماهنگی بیشتر با کاربر تماس می‌گیرند و زمان و مکان را نهایی می‌کنند.)
  حضور سفیر در محل موردنظر (در زمان مقرر سفیر کارپرداز همراه با کارت شناسایی به محل مورد توافق با کاربر مراجعه می‌کند.)
  مراجعه سفیر با خودروی شما به مراکز معاینه فنی (پس از انجام معاینات تجهیزات و... خودرو در اختیار سفیر قرار می‌گیرد.)
  دریافت گواهی معاینه فنی و تحویل خودرو (پس از تأیید نهایی سلامت خودرو در مراکز معاینه فنی شهرداری تهران، برگه معاینه فنی صادر و سفیر پس از بازگرداندن خودرو به کاربر برگه معاینه فنی را تحویل می‌دهد.) 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید