• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 21 شهریور 1401
کد مطلب : 171384
+
-

حادثه‌ هولناک برای اتوبوس زائران

کوتاه از حادثه
حادثه‌ هولناک برای اتوبوس زائران

به‌دنبال تصادف و انفجار اتوبوسی در محدوده پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق، 11نفر جان باختند و 30نفر مصدوم شدند. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که در حادثه واژگونی یک خودروی ون نیز 4زائر دیگر جان خود را از دست دادند.
به‌گزارش همشهری، روز گذشته یک دستگاه اتوبوس در محدوده پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق دچار انفجار شد و پس از این حادثه نیروهای هلال احمر راهی آنجا شدند. پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در این سانحه 3 خودرو در محدوده پمپ بنزین با یکدیگر برخورد می‌کنند که به‌دلیل انفجار باک یکی از خودروها، انفجار شدیدی روی می‌دهد و در پی وقوع این انفجار 11نفر جان باختند و 30نفر مصدوم شدند.
به‌گفته کولیوند، در بین مصدومین زائرانی از ایران هم هستند اما متأسفانه به‌دلیل شدت حادثه‌ای که رخ داده بود هنوز هویت و ملیت قربانیان شناسایی نشده و پس از شناسایی هویت قربانیان اطلاعات تکمیلی آنها به هموطنان اعلام خواهد شد.
در همین حال در حادثه دیگری مرتبط با اربعین، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ون حامل زائران ایرانی 4نفر از آنها جان خود را از دست دادند. اشکان موسوی، سرپرست اداره کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر درباره‌جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۵:۲۰ صبح یکشنبه یک ون حامل زائران حسینی در استان حله عراق واژگون شد که متأسفانه در این حادثه 4نفر جان خود را از دست دادند. وی با بیان اینکه ۱۰نفر نیز در جریان این حادثه مصدوم شدند، گفت:‌ مصدومان با اتوبوس آمبولانس هلال احمر مستقر در خاک عراق به مهران منتقل و در بیمارستان امام حسین مهران بستری شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید