• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 21 شهریور 1401
کد مطلب : 171310
+
-

مردگان قلعه سیاه

رمان نوجوان
مردگان قلعه سیاه

«رمان مردگان قلعه سیاه - گورشاه ۵» آخرین جلد از مجموعه رمان گورشاه، نوشته سیامک گلشیری است که به‌تازگی از سوی نشر افق منتشر شده است.گلشیری یکی از پرخواننده‌ترین نویسندگان ادبیات نوجوان در ایران است که تاکنون 20رمان و چند مجموعه داستان از او منتشر شده و آثارش جوایز متعددی را نیز از آن خود کرده‌اند. این کتاب‌ها بارها نامزد جوایز مختلف ادبی شده‌اند.
 رمان «جنگل ابر» از مجموعه‌ رمان‌های پنج‌گانه خون‌آشام گلشیری در فهرست کلاغ سفید کتابخانه بین‌المللی نسل جوان مونیخ (۲۰۱۴) جای گرفته است. او این بار نیز در کتاب «یاران پادشاه - گورشاه 4»مانند مجموعه رمان پرطرفدار «خون‌آشام»، در ژانر «وحشت» و «فانتزی» داستانی جذاب را برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ترسناک، در بستری خیال‌انگیز روایت می‌کند.
در داستان مردگان قلعه سیاه، یاران پادشاه برای رسیدن به جزیره ارواح شار و یافتن سمن‌پری راهی سخت در پیش دارند. آنها باید پیش از آنکه شیده جادوگر به قلعه سیاه برسد و به گورشاه بپیوندد، راه را بر او ببندند. اما سپاه مردگان همه‌جا در کمینشان‌اند؛ مردگانی که تعدادشان لحظه‌به‌لحظه بیشتر می‌شود و راه رسیدن به قلعه سیاه را غیرممکن می‌کنند. نشر افق رمان «مردگان قلعه سیاه - گورشاه ۵ » نوشته سیامک گلشیری را به قیمت 120هزار تومان منتشر کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید