• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 21 شهریور 1401
کد مطلب : 171287
+
-

«نذر سادات» خواندنی شد

خبر
«نذر سادات» خواندنی شد

آیین رونمایی از کتاب «نذر سادات» که روایت داستانی از زندگی مادر شهیدان فاضل است، در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد در مراسمی با عنوان «روایت مادری» برگزار شد.
غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری، در این مراسم گفت: «کارهای فرهنگی در حوزه جبهه و جنگ فرصتی است تا رشادت‌های رزمندگان اسلام بیان شود و همه باید با قلم، گفتار و عمل، فرهنگ شهدا که همان فرهنگ عاشورایی و فرهنگ ایمان و ایثار است را منتقل کنیم. همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم و از هیچ تلاشی نباید کوتاهی کنیم. مادران شهید با تأسی از حضرت زینب(س) نقش مهمی در زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی و زنده نگهداشتن آرمان‌های انقلاب دارند و دلسوزان باید با گفتار، قلم و عمل فرهنگ شهدا را منتقل کنند. مادر شهیدان فاضل در دوران جنگ تحمیلی همزمان 4فرزندش را راهی جبهه کرد و این ناشی از ایمان و از خودگذشتگی است و این لازمه انجام کارهای جهادی است و برای پیشرفت کشور به این روحیه نیازمندیم تا گره‌های کور باز شود و طرح‌های ناتمام تکمیل شود.»
کتاب «نذر سادات» به روایت داستانی از زندگی محترم منتظری، مادر سردار شهید حاج کمال فاضل و بسیجی خط‌شکن شهید سیداحمد فاضل می‌پردازد که با تأیید هیأت تحریریه و تصویب کمیسیون نشر شاهد این اثر در سطح ملی با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.  شهید سیداحمد فاضل در عملیات بدر و سردار شهید حاج کمال فاضل، فرمانده گردان یازهرا(سلام‌الله علیها) تیپ ۴۴ قمر‌بنی‌هاشم‌(علیه السلام)، در عملیات والفجر۸ به درجه رفیع شهادت رسیدند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید