• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 20 شهریور 1401
کد مطلب : 171190
+
-

«کاش بوی سگ مرده می‌داد»

داستان ایرانی
«کاش بوی سگ مرده می‌داد»

مجموعه داستان «کاش بوی سگ مرده می‌داد» نوشته دلارام دلنواز، به تازگی از سوی انتشارات هیلا منتشر شده است. کتاب شامل 12داستان کوتاه از این نویسنده است که عناوین آن به شرح زیر است:
شاید شانس با من باشد، زمین بازی، من برای یک نام خوشحالم، ریحان در باغ، کاش بوی سگ مرده می‌داد، سلام بگو، استیلا در بلوک E2، خیره‌کننده، رخ زشت، عروسک مومی، ترقه قند و رد لینک.
در بخشی از داستان کاش بوی سگ مرده می‌داد می‌خوانیم: یک‌روزهایی هم مثلاً مهربانی‌اش گل می‌کرد می‌گفت: «معرفت خرجت کردم‌ها. دو تا پیس بیشتر زدم.» 
بعد می‌خندید و چشم‌های مشکی کشیده‌اش کشیده‌تر می‌شد. بعد می‌گفت: «شونه‌هام رو بمال.» یک وقت‌هایی هم خل می‌شد. می‌رفت تو لک و ناز می‌کرد. آن وقت دنیا جهنم می‌شد. پشت نیمکت‌های اول دبیرستان همه‌مان شوت می‌زدیم، چه برسد به فریده که همه فکر و ذکرش رژ‌لب و ریمل و فرمژه بود.
 من کور عصاکش اصغری کورشده بودم. هرچه از درس‌ها می‌فهمیدم به او هم می‌فهماندم. سر امتحان کلاس عربی و ریاضی جدید به‌ او تقلب رساندم. برایش سیب و پرتقال و نارنگی فال‌فال‌شده می‌بردم. هرچه عطرش را بیشتر بو می‌کردم دلم بیشتر می‌خواست... انتشارات هیلا این مجموعه داستان ۱۰۴‌صفحه‌ای را با شمارگان ۵۵۰‌نسخه و قیمت ۴۲ هزار تومان منتشر کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید