• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 19 شهریور 1401
کد مطلب : 171114
+
-

نیرو‌های شهرداری در مرز‌های مهران و خسروی

 خدمات‌رسانی شبانه‌روزی موکب‌های شهرداری تهران در مرزهای مهران و خسروی به زائران اربعین همچنان ادامه دارد. به‌گزارش همشهری، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از موکب‌های شهرداری تهران در مرزهای غربی کشور گفت: همکاری ناجا با شهرداری تهران و سایر نهاد‌ها داخل کشور در مرز خسروی کاملا قابل مشاهده است.
علیرضا نادعلی افزود: پایانه مرزی خسروی روزانه میزبان نزدیک به ۴۰هزار زائر است و همین موضوع باعث می‌شود دستگاه‌های مختلف برای عبور زوار از مرز همکاری نزدیکی داشته باشند. از سوی دیگر همکاری نیروهای عراقی مانند حشدالشعبی را در مرز خسروی شاهد هستیم اما زیرساخت‌های طرف عراقی تکمیل نشده است.
وی همچنین درباره مرز مهران گفت: منطقه۵، منطقه۱۱ و منطقه۶ در نقاط مختلف مرز مهران مستقر هستند اما شرایط برای ورود بیشتر زوار در این مرز مهیا نیست و حجم زیادی از هموطنانمان به این مرز مراجعه کردند.
نادعلی افزود: موضوع دیگر برگشت زوار از مرز خسروی است که نیروهای شهرداری تهران کاملا برای بازگشت زائران آماده هستند.
سخنگو و نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تفاوت امسال با سال‌های گذشته درخصوص خدماتی که توسط دوستان در شهرداری تهران ارائه می‌شود، این است که در سال‌های گذشته معمولا در مسائل خدمات شهری، نظافت و زیباسازی خلاصه می‌شد اما امسال موضوعات فرهنگی و اجتماعی و پویش‌های مختلف و اتفاقاتی که فضای مرز را به یک فضای معنوی برای زائران تبدیل می‌کند، به خدمات شهرداری تهران اضافه شده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید