• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 31 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 17093
+
-

عزت اللهی: چرا نشود؟

عزت اللهی: چرا نشود؟

محمدزارعی| سعید عزت اللهی هافبک میانی تیم ملی که در آمکار روسیه بازی می کند در دیدار برابر ازبکستان و نیمه دوم به جای روزبه چشمی به میدان آمد. او در بازی اول تیم ملی در جام جهانی مقابل مراکش به دلیل محرومیت حضور ندارد و انتخاب جانشین او از دغدغه های اصلی کارلوس کی روش محسوب می شود.عزت اللهی در گفتگو با همشهری در این باره می گوید: من امیدوارم بودم با اعتراضی که به این حکم می شود بخشیده شوم اما حالا باید با این موضع کنار بیایم. اتفاقی که شاید تلخ ترین اتفاق زندگی فوتبالی ام باشد و شاید تا سال ها این خاطره تلخ از ذائقه من پاک نشود. حیف شد. با این حال 
عزت اللهی تاکید دارد تمام تلاش خود را انجام می دهد تا برای بازی با اسپانیا و پرتغال آماده باشد و اگر کارلوس کی روش صلاح دانست در این مسابقات به میدان برود. او در این باره می گوید: هر مسابقه جام جهانی ارزش فروانی دارد و من هم افتخار می کنم برای تیم ملی بازی کنم.  بازی مقابل تیم های بزرگی مثل اسپانیاو پرتغال جای خود را دارد. خوشبختانه در حال حاضر هم شرایطم خوب است اما سعی می کنم در هفته های باقی مانده با کمک های آقای کی روش بیشتر آماده شوم. طبیعی است من هم مثل سایر بازیکنانی که در حال حاضر در اردو هستند برای رویارویی برابر چنین تیم های لحظه شماری می کنم.  عزت اللهی درباره اینکه تیم ملی باید در جام جهانی با تیم هایی بزرگی بازی کند که در ترکیب خود بازیکنانی مانند رونالدو، ایسکو، پیکه و... را دارند، گفت: بر کسی پوشیده نیست این نفراتی که اسم بردید نام های بزرگی در فوتبال دنیا محسوب می شوند ولی ما هم بازیکنان بزرگی داریم. در کنار آن مربی بزرگی هم مثل کارلوس کی روش در راس کادرفنی مان قرار دارد. نباید ناامید باشیم وخودمان را دست وپا بسته بدانیم.  او با اشاره به شرایط این روزهای تیم ملی و اینکه این امیدواری وجود دارد بتوانیم در جام جهانی نتیجه بگیریم گفت: با این که چند روزی است بچه های تیم ملی دور هم جمع شدند اما مطمئنا اردوی ترکیه شرایط ما را متفاوت تر از قبل خواهد کرد. در این اردو با بازی های دوستانه ای که خواهیم داشت می تواند شرایطی را فراهم کند که به آمادگی کامل برسیم. البته بازی با ازبکستان ارزشمند بود و اینکه بازیکنان تیم ملی بعد از مدت ها کنار هم قرار گرفتند مفید بود.  
عزت اللهی درباره اینکه آیا می توان شاهد بازی های درخشان از تیم ملی در جام جهانی بود،گفت: من یک سوال دارم، چرا نشود؟ در همین فرصت کم می شود کارهای بزرگی کرد. ان شاءالله که می‌شود. همه ما امیدواریم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید