• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 16 شهریور 1401
کد مطلب : 170872
+
-

آماربازی

نفت آبادان فقط با یک شوت داخل چارچوب، یک گل به نفت مسجدسلیمان زد. اما نتوانست از این گل به خوبی دفاع کند و پیروزی را با شکست عوض کرد. تیم آبادانی در این بازی 7شوت زد و تعداد شوت‌های حریفش دقیقا دوبرابر این عدد بود. آمار شوت‌های داخل چارچوب این مسابقه 6-یک به‌سود تیم مهمان بود تا درنهایت مسجدسلیمانی‌ها در آبادان 2-یک پیروز شوند. بهترین بازیکن این مسابقه از نگاه متریکا، رضا دهقانی زننده نخستین گل مسجدسلیمان بود که نمره7.71 گرفت و نمره پیمان رنجبری هم فقط 0.8 کمتر از او بود. رنجبری گل اول را برای دهقانی ساخت و گل دوم را هم خودش از روی ضربه پنالتی زد.

بازی فولاد و مس رفسنجان بیشتر از آنکه موقعیت گل داشته باشد، موقعیت دعوا و درگیری داشت. در پایان 100دقیقه مسابقه این 2تیم مدعی، امید گل 0.32 برای فولاد و 0.56 برای مس ثبت شد تا مجموع موقعیت‌های 2تیم به‌اندازه یک گل هم نباشد. فولاد 7بار شوت زد که فقط یکی از آنها داخل چارچوب بود و مس رفسنجان هم با 9بار تلاش برای گلزنی، حتی یک ضربه هم به داخل چارچوب نزد. یعنی تقابل تیم‌های پنجم و ششم فصل گذشته فقط یک ضربه داخل چارچوب داشت! بهترین بازیکن این میدان جفرسون باهیا مدافع مس رفسنجان شد که از متریکا نمره7.48 گرفت. در تیم مس 5بازیکن دیگر هم نمره بالاتر از 7گرفتند اما در جمع فولادی‌ها فقط کولیبالی موفق به این کار شد.

سپاهان برای سومین بازی متوالی موفق به کسب پیروزی نشد و جالب اینکه این بار حتی امید گلش هم کمتر از حریف بود. در دربی اصفهان، امید گل سپاهان 0.91 و امید گل ذوب‌آهن 1.07 ثبت شد. اما بهترین بازیکن زمین از تیم سپاهان آمد؛ شهریار مغانلو بعد از مدت‌ها موفق شد برای تیمش گل بزند و در پایان مسابقه هم نمره7.90 را از آنالیزورهای متریکا بگیرد. او بالاتر از آرمان قاسمی (7.73)، سجاد آشوری (7.41) و پیام نیازمند (7.35) به‌عنوان برترین بازیکن دربی تهران انتخاب شد. سپاهان در این بازی 55درصد مالکیت توپ داشت اما فقط توانست 3ضربه داخل چارچوب بزند و در مقابل 2بار هم به ذوبی‌ها فرصت ضربه به چارچوب داد که یکی از آنها پنالتی آرمان قاسمی بود و تبدیل به گل شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید