• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 16 شهریور 1401
کد مطلب : 170837
+
-

دقت سلاح های ما 100در صد است

سپاه
دقت سلاح های ما 100در صد است

سردار سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکا نمی‌تواند هر نقشه‌ای را که دارد در منطقه پیاده کند و به یقین نقشه‌هایش شکست می‌خورد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فصل پدرخواندگی نظام‌های بیگانه در سرزمین ما به پایان رسیده است، افزود: همه اینها بدان دلیل است که ما چشم به بیگانگان نداریم و برداشتن اتکا از بیگانگان، موجب قوت و قدرت می‌شود.
سرلشکر سلامی گفت: منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است و اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد. پیمان ما با متحدانمان اعتقادی است و پای آن هم می‌مانیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکلاتی که تحریم‌ها ایجاد کرده، کمتر از ۱۰درصد است و اگر درست عمل کنیم آنقدر استعداد، ظرفیت و امکانات داریم که می‌توانیم با تکیه بر اعتقاد، مکتب و رهنمودهای رهبری از همه مشکلات عبور کنیم. اگر تحریم را بردارند چندان خوشحال نمی‌شویم و اگر هم ادامه دهند، ناراحت نمی‌شویم؛ زیرا چشم به حمایت بیگانگان نداریم.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن ذره‌ای رحم ندارد، افزود: دشمن تاکنون هر اقدامی که توانسته علیه ما اعمال کرده است. اگر قدرتمند نبودیم، آنها حمله می‌کردند، اما چون قدرتمند شده‌ایم از مواجهه با ما فراری هستند و این قدرت ما روزانه تصاعدی و فزاینده است. فرمانده کل سپاه گفت: جنگ اصلی در جهان کنونی جنگ تبیین، تفکر و اندیشه است و آنچه به‌عنوان جنگ نظامی، اطلاعاتی و امنیتی مطرح است، جلوه ظاهری نیرویی است که در ژرفای اندیشه ملت‌ها و دولت‌ها در جریان است.
وی ادامه داد: امروز دقت سلاح‌های ما برای اهداف ثابت و متحرک ۱۰۰درصد است و پهپادهای ما می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی هر نقطه‌ای را که بخواهند مورد هدف قرار دهند.
وی گفت: جنگ امروز، جنگ اعتقادات، باورها و ارزش‌هاست که اگر ضعیف باشیم باید نابود یا تسلیم شویم، اما ما بدون پذیرش نظم ظالمانه، بخش مهمی از قدرت جهان شده‌ایم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص مشکلات اقتصادی هم گفت: دولت سیزدهم وارث انباشتگی مشکلاتی بود که از دولت قبل به یادگار ماند. نگاه دولت قبل این بود که مشکلات را از مسیر دشمنان حل کنیم، اما این دولت نگاه متفاوتی دارد. رئیس‌جمهور نیز لحظه به لحظه مشکلات را رصد می‌کند و در حوادث غیرمترقبه در کنار مردم حاضر می‌شود و برای رفع مشکلات تلاش می‌کند. ما به شرایط آینده خوش‌بین هستیم./ ایرنا

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :