• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 13 شهریور 1401
کد مطلب : 170565
+
-

زوم روی فرهاد

نتایج مجیدی در ایران برای طیف‌های مختلف مهم است؛ او به‌شدت زیر ذره‌بین قرار دارد

چهره روز
زوم روی فرهاد

سرانجام در میانه‌های شهریور یکی از سهل و آسان‌ترین لیگ‌های جهان شروع شد و اماراتی‌ها به میدان رقابت بازگشتند! لیگ امسال امارات علاوه بر حضور بازیکنی مثل احمد نوراللهی، از یک جهت دیگر هم برای فوتبال‌دوستان ایرانی جذابیت پیدا کرده؛ اینکه حالا فرهاد مجیدی آنجاست و هدایت تیمی به نام الاتحاد کلبا را بر عهده دارد. درست از زمانی که فرهاد بعد از قهرمانی استقلال به‌طور غیرمنتظره خداحافظی کرد و سرمربیگری الاتحاد را پذیرفت، اخبار مربوط به او با حساسیت زیادی پیگیری شده است. اردوی پیش‌فصل، خریدها و... به‌طور جدی از سوی رسانه‌های ایرانی رصد شده و طبیعی هم بود که این داستان با آغاز مسابقات رنگ و بوی جدی‌تری هم به‌خود بگیرد.
در این میان چیزی که واکنش‌ها را تندتر هم کرد، شکست غیرمنتظره الاتحاد کلبا در هفته اول بود. اگرچه تیم مجیدی جزو قدرت‌های فوتبال امارات به شمار نمی‌آید، اما انتظار می‌رفت آنها در بازی خانگی برابر تیم گمنام و تازه صعود کرده البطائح یک پیروزی آسان به‌دست بیاورند؛ اتفاقی که رخ نداد و شاگردان مجیدی ناباورانه با دو گل شکست خوردند. جالب اینجاست که تیم حریف یک ضربه پنالتی را هم از دست داد تا مجیدی و شاگردانش از سنگین‌تر شدن شکست بگریزند. این نتیجه در ایران با واکنش‌های زیادی مواجه شده است؛ هواداران مجیدی که هنوز به او علاقه دارند می‌گویند برای قضاوت در مورد عملکرد این مربی باید صبر کرد، آن دسته از دیگر استقلالی‌هایی که از فرهاد رنجیده‌اند او را به باد ملامت گرفته‌اند و البته تکلیف پرسپولیسی‌ها هم روشن است؛ اغلب شادمان از ناکامی نوبرانه مجیدی به او یادآوری می‌کنند آنجا، اینجا نیست!
در هر صورت فرهاد مجیدی ریسک بزرگی کرده و بار سنگینی را روی دوش گذاشته است. پذیرفتن هدایت یک تیم نه‌چندان مهم اماراتی بعد از قهرمانی با استقلال می‌توانست شهد شیرین آن جام را زودتر از حد تصور تلخ کند. فرهاد اما این ریسک را کرد و حالا در شرایطی که نتایجش در ایران با وسواس زیادی از سوی طیف‌های مختلف پیگیری می‌شود، باید دید چه عملکردی خواهد داشت. هر چه هست موافقان و مخالفان مجیدی حالا حالاها باید منتظر بمانند. با یکی، دو بازی چیزی مشخص نمی‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید