• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 12 شهریور 1401
کد مطلب : 170443
+
-

با مردم/معلولان و افراد کم توان نیازمند معابر ویژه هستند

به‌عنوان فردی که معلول است و سال‌هاست روی ویلچر نشسته از انجام بسیاری از کارهای اداری و یا کارهایی که نیازمند مراجعه حضوری باشد عاجزم چرا که در خیابان‌ها معابر امنی برای افرادی مثل من درنظر گرفته نشده است و من مجبورم کارهایم را به دیگران بسپارم که این موضوع باعث آزردگی روان و شرمندگی من می‌شود. معلولان هم افراد همین جامعه و کشور هستند و رعایت حقوقشان جزو وظایف هر دولتی است.
حجتی از تهران

ساعت کار بانوان شاغل کاهش پیدا کند
 بسیاری از بانوان کشورمان شاغل هستند و دوش به دوش مردان برای امرار معاش تلاش می‌کنند. همه می‌دانیم که خانم‌ها علاوه بر کارهای بیرون از منزل می‌بایست به کارهای خانه و بچه‌ها هم رسیدگی کنند و این موضوع واقعا خسته‌کننده و گاهی طاقت فرساست. مادر یک خانواده نیازمند توان روحی و جسمی است تا بتواند وظایفش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. از مسئولان تقاضا داریم تا با کم کردن ساعت کاری بانوان شاغل، از بار سنگینی که بردوششان هست بکاهند.
حیدرنژاد از اصفهان

پیامک
خیابان دهخورقانی تبدیل به محدوده‌ای غیرقابل سکونت شده است
در سال‌های اخیر گسترش مغازه‌های تعمیرات موتور و فروش لوازم یدکی و مشاغل مشابه در خیابان دهخورقانی واقع در میدان رسالت بافت منطقه را از مسکونی به غیرمسکونی تغییر داده است. شلوغی مداوم خیابان، نبودن جای پارک، ‌پارک‌های دوبله و حتی بیشتر، ناامنی معابر، حضور موتورسواران بعضا خلافکار و مشکلاتی از این دست آسایش را از اهالی گرفته است. به همه اینها ویراژ دادن خودروها و موتور سواران را که به‌دلیل پهن بودن خیابان مورد اقبال قشر خاصی است هم بیفزایید. در روزهای تعطیل هم از صبح زود خیابان پر سر و صداست و قابل استراحت نیست. از شهرداری منطقه4 ناحیه2 تهران تقاضا داریم به این موضوع توجه ویژه کند و برای آن راهکاری بیابد.
باقری از تهران

واحدهای اشتغال‌زا نباید به‌دلیل بدهی تملک شوند 
سیستم بانکی نگاه پولی نسبت به حوزه اشتغال دارد و توجهی به مقوله اشتغال ندارد که اگر اینگونه بود ۱۸واحد تولیدی فعال زنجان با ظرفیت بیش از۳۰۰۰ فرصت شغلی تملک نمی‌شدند. این در حالی است که واحدهای تولیدی نباید به‌خاطر عقب افتادن اقساط به تعطیلی کشانده شود.
معروفی از زنجان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید