• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 8 شهریور 1401
کد مطلب : 170112
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/xkOpl
+
-

پولادگر با کشتی بد است نه با دبیر

رئیس فدراسیون کشتی روز گذشته در نشست خبری مواضع تند خودش را علیه پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش تکرار کرد

پولادگر با کشتی بد است نه با دبیر

علیرضا دبیر معتقد است ورزش ایران با تفکر پولادگر راه به جایی نمی‌‌برد. رئیس فدراسیون کشتی روز گذشته در نشست خبری که در فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: «اجازه نمی‌دهم مشکلات به تیم‌های ملی راه پیدا کند. خودم سینه‌ام را جلو می‌دهم و حرفم را می‌زنم. سالی که فدراسیون را تحویل گرفتم، ۵۹میلیارد بدهی داشتیم. یادمان باشد کجا بودیم و امروز کجا هستیم. من همیشه گفته‌ام حمال کشتی هستم. مثلا لباس‌های مرا مسخره می‌کنند. اینجا از ۶صبح سر پروژه می‌روم. من آدم عملیاتی هستم و سر پروژه که می‌روم، خاکی می‌شوم. از آن طرف آدم فنی هستم و لخت می‌شوم و با بچه‌ها تمرین می‌کنم. چطور توقع دارند من همیشه با کت و شلوار باشم؟»

برای خودم چیزی نخواستم
دبیر با اشاره به اینکه هیچ‌چیز برای خودش نخواسته، گفت: «اینکه کار یک نفر شستن دستشویی باشد اما کارش را خوب انجام بدهد، شرف دارد به مسئولی که خوب وظایفش را انجام نمی‌دهد. من کشتی‌گیر آسیب‌دیده رده چهارم تیم ملی را مجانی بردم و عمل کردم. این وظیفه من است. بعد یک مسئول غیرکارشناس در وزارت ورزش حرفی می‌زند، من به هم می‌ریزم. من در اندازه‌ای نیستم که به کسی بی‌احترامی کنم اما ادبیات من به کلی تند است. من وقتی زخم‌ها را می‌بینم، به هم می‌ریزم. جنگیدن برای حق کشتی را وظیفه‌ام می‌دانم. یک‌سری اینجا آمدند جهان‌پهلوان بشوند و بروند، اما من آمدم خودم را هزینه کنم که کشتی بالا برود. یک نفر را پیدا کنید که بگوید علی دبیر چیزی را برای خودش خواسته است.»

وزارت با تفکرات پولادگر راه به جایی نمی‌برد
دبیر با اشاره به درگیری‌های چند وقت اخیرش با پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: «من غصه‌ام می‌گیرد وقتی می‌بینم مدیران میانی وزارت ورزش برخلاف مدیران دولت جلو می‌روند. رک بگویم این وزارت با تفکرات پولادگر راه به جایی نمی‌برد. به او در جلسه گفتم سیستم غالب در تکواندو چیست؟ گفت یعنی چه؟ گفتم در کشتی سیستم غالب لاکتیک است و باید بعد از یک مبارزه با ماساژ کشتی‌گیر را آماده حضور در مبارزه بعدی کنم. پولادگر درکی از ورزش قهرمانی ندارد و فقط دیده است. شاید در نوجوانی یک ورزشی هم کرده باشد. به من می‌گوید ما ماساژور با تکواندو نمی‌بردیم. گفتم به من چه! همین کارها را کردی که تکواندو نتیجه نگرفت. کشتی که نتیجه می‌گیرد، از رئیس‌جمهور تا بقیه مسئولان پیام می‌دهند. خب، در همان تکواندو می‌ماندی! هر چند آنجا هم رأی نیاورد. بیش از ۲ماه است که صورتجلسه مجمع کشتی را امضا نمی‌کند. او مشکلش با دبیر نیست و رسما آمده کشتی را زمین بزند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید