• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 31 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16989
+
-

ریز نویس

    سیداحمد صفوی، شهردار منطقه20 تهران: با توجه به تقارن ‌ماه مبارک رمضان و فصل بهار که زمان مناسبی برای بهره‌مندی شهروندان از بوستان‌هاست، فضاهای سبز و تفرجگاهی این منطقه برای خدمات‌رسانی به شهروندان در زمان‌های افطار تا سحر آماده شده‌اند. (شهرنوشت)

  سیدعلیرضا حسینی، شهردار منطقه4 تهران از شناسایی ساختمان‌های ناایمن و خطرساز شمال شرق تهران خبر داد و گفت: تا‌کنون بیش از 55 مرکز تجاری، اداری و مسکونی ناایمن در منطقه4 شناسایی شده است.(همشهری)

  مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه13 تهران: محور‌های نمونه در نواحی چهارگانه برای مناسب‌سازی‌ پیاده‌روها برای رفت‌وآمد افراد معلول و کم‌توان تعیین شده است.(شهرنوشت)

  بهمن نوری، شهردار منطقه8 تهران: در پردیس فرهنگی امام هادی(ع) غرفه‌های رایگان برای فروش محصولات در اختیار بانوان سرپرست خانوار قرار گرفته است. همچنین در مرکز مهارت‌آموزی کوثر، پسران بانوان سرپرست خانوار مشغول فعالیت و عرضه محصولات هستند. (همشهری)

  صدرالدین علیپور، رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران: نخستین ساختمان کاملا محیط‌زیستی و Low Energy کشور با کاربری اداری، آموزشی و نمایشگاهی توسط مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با همکاری منطقه2 طراحی، احداث و تجهیز می‌شود. (همشهری)

  سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد از پذیرایی از 3هزار روزه‌دار در بوستان آب و آتش، گنبد مینا و ورودی پل طبیعت در ‌ماه مبارک رمضان با عنوان باغ رمضان خبر داد.(شهرنوشت)

این خبر را به اشتراک بگذارید