• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 5 شهریور 1401
کد مطلب : 169719
+
-

پیام تسلیت روسای‎قوا در پی درگذشت عالم وارسته

رئیس‎جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه و جمعی از مسئولان و مقام‎های کشوری و لشکری در پیام‎های جداگانه‌ای، ارتحال آیت‌الله محمدعلی ناصری‌دولت‌آبادی، استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه را تسلیت گفتند.
به‎گزارش همشهری، در پیام تسلیت رئیس‎جمهور کشورمان آمده‎است: این روحانی پارسا و شیفته و دلباخته امام زمان(عج)، با حضور فعال و مؤثر در حوزه‎های علمیه و چندین مرکز دینی و فرهنگی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مسیر ترویج معارف اسلامی و به‎خصوص تبیین ارزش‎های والای فرهنگ انتظار ولی‌عصر(عج) سپری کرد. سیدابراهیم رئیسی افزوده‎است: نقش ایشان در دفاع از آرمان‎های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبری معظم انقلاب در همه مقاطع حساس کشور نیز تحسین‎برانگیز است و نقطه امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه در استان انقلابی و شهیدپرور اصفهان به‌حساب می‎آمد. ایشان در کنار تلاش‎های علمی فراوان و تربیت شاگردان فرهیخته و اخلاق‎مدار، در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه ازجمله ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی نیز مشارکت جدی داشت و آثار ماندگاری از خود برجای گذاشت.
آیت‌الله محمدعلی ناصری (۱۳۰۹ش) مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان(عج) بود که حوزه علمیه حضرت ولی‎عصر(عج) و تعدادی از مراکز دینی - فرهنگی تحت اشرافش بود. وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به سخنرانی و اشاعه محبت اهل‌بیت(ع) و تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با امام زمان(عج) مشغول بود. پدر این عالم برجسته، محمدباقر ناصری‌دولت‌آبادی، از علمای معاصر اصفهان بود. آیت‎الله ناصری علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی و هدایت و راهنمایی مردم، طلاب و اهل علم، در کارهای خیر نیز مشارکت جدی داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید