• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 3 شهریور 1401
کد مطلب : 169637
+
-

جادوی ما توانمندی بازیکن‌هاست

فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس کرمان در آستانه بازی با استقلال به شائبه‌های مربوط به جادو و جادوگری پاسخ می‌دهد

گفت‌وگو
جادوی ما توانمندی بازیکن‌هاست

محمد زارعی

مس کرمان تیم تازه‌وارد لیگ برتر فوتبال است اما در هفته دوم نتیجه‌ای گرفت که برای بعضی‌ها عجیب بود. این تیم پیکان را 3بر صفر شکست داد و حالا بعضی‌ها این پیروزی پرگل را به نیروهای ماورایی ربط داده‌اند. فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس به همشهری می‌گوید بعضی‌ها با انتشار این شایعات قصد کوچک کردن کار تیم او را دارند: «ممنون دوستان عزیزی هستم که می‌خواهند با این نوع شایعات، پیروزی ما مقابل پیکان را کمرنگ کنند. قبول دارم برد ما جادویی بود اما این بازیکنان بودند که با تلاش و توانایی‌شان جادو کردند. خوب است که بازیکنان خوبی داریم ولی افراد معلوم‌الحال و رسانه‌های زرد فکر کنند ما با جادو می‌بریم.»
مطرح شدن این شایعات دلیل دیگری هم دارد. اینکه تیم‌های مجتبی حسینی معمولا کم گل می‌خورند: «ما پیش‌بینی می‌کردیم بازی دشواری داریم چرا که تیم‌های مجتبی حسینی سخت می‌بازند و دونده هستند و خیلی هم کم گل می‌خورند. شاید در 10بازی 3گل بخورند ولی ما با تلاش بچه‌ها توانستیم 3 بر صفر این بازی را ببریم.»
بازی‌ها و نتایج خوب مس کرمان ادامه خواهد داشت؟ حسین‌خانی می‌گوید: «چند سالی در لیگ برتر نبودیم و پروسه تبدیل یک تیم دسته‌اولی به تیم لیگ برتری زمان‌بر است. از همه مسئولان می‌خواهم دست به‌دست هم دهند تا از این پروسه عبور کنیم و به‌خودباوری لازم برسیم. ما برنامه 3ساله برای تیم داریم. هدفمان این است که در سال اول به ثبات برسیم، سال دوم جایگاه‌مان تک‌رقمی شود و سال سوم هم سهمیه می‌خواهیم.» او تأکید می‌کند که سال اول نباید از این تیم توقع بالایی داشت: «سال اول نباید روی تیم فشار زیادی بیاورند. در سال‌های اخیر بیشتر تیم‌هایی که از لیگ‌یک به لیگ برتر آمده‌اند، شرایط سختی داشته‌اند. گل‌گهر بعد از صعود به لیگ برتر، هفته آخر توانست خودش را در لیگ برتر حفظ کند. مس رفسنجان هم تا 4هفته پایانی شرایط سختی داشت. هوادار فصل قبل تا هفته هفتم هیچ بردی نداشت. ما هم بعد از 9-8سال به لیگ برتر آمده‌ایم و زمان می‌برد به شرایط مطلوب برسیم.»
مس این هفته بازی سخت‌تری دارد و باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال برود. حسین‌خانی درباره این بازی می‌گوید: «بازی مهمی است، البته هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. استقلال یک تیم قوی است و از شانس ما، در این بازی هوادارانش را هم دارد. با این حال ما هم حریف دست‌وپابسته‌ای نیستیم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید