• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 2 شهریور 1401
کد مطلب : 169525
+
-

پل‌های سواره‌روی فلزی در حال مرمت

عمرانی
پل‌های سواره‌روی فلزی در حال مرمت

 مدیرعامل شرکت یادمان سازه از پیشرفت ۳۰درصدی مرمت و اجرای روکش اپوکسی پل‌های سواره‌روی فلزی شهر تهران خبر داد. به گزارش همشهری، امین شالبافان گفت: مرمت و اجرای روکش اپوکسی پل‌های سواره‌روی فلزی شهر تهران بخشی از عملیات تعمیرات تخصصی پل‌های پایتخت است که در دستور کار شرکت یادمان سازه قرار گرفته. هم‌اکنون مرمت روکش اپوکسی 5پل در دستور کار شرکت یادمان سازه است که از این میان مرمت روکش اپوکسی پل تقاطع خیابان‌های حافظ و آیت‌الله طالقانی به مساحت ۱۴۰۰مترمربع به سرانجام رسیده است. مدیرعامل شرکت یادمان سازه در ادامه افزود: عملیات اجرایی مرمت روکش اپوکسی پل آزمایش به مساحت ۴۰۰مترمربع از مجموع ۲هزار مترمربع مساحت به پیشرفت ۲۰درصدی رسیده است؛ این پل به همراه آغاز عملیات اجرایی مرمت روکش اپوکسی پل تقاطع خیابان‌های حافظ و جمهوری به مساحت ۲هزار مترمربع در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت کلی روکش اپوکسی پل‌های فلزی پایتخت ۳۰درصد است، یادآوری کرد: مرمت روکش اپوکسی پل چوبی و پل تقاطع خیابان‌های حافظ-انقلاب، از دیگر اقدامات در دست انجام شرکت یادمان سازه است.
شالبافان تأکید کرد: روکش اپوکسی پل‌های سواره‌روی فلزی به‌دلیل عدم‌چسبندگی آسفالت به سطح فلزی پل‌ها و همچنین عدم‌تحمل وزن آسفالت توسط این پل‌ها صورت می‌گیرد. این روکش از ترکیب مایع اپوکسی و همراه سنگدانه با درصد اختلاط و تراکم خاص ساخته شده که پس از جمع‌آوری روکش اپوکسی فرسوده قبلی به همراه صیقلی و تمیزکردن سطح فلزی پل، انجام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید