• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 1 شهریور 1401
کد مطلب : 169393
+
-

کلاغ‌های بدشگون

سیتی با تساوی مقابل نیوکاسل از آرسنال جا ماند

کلاغ‌های بدشگون

درحالی‌که لیورپول و چلسی امتیازات زیادی از دست داده‌اند، سیتی این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل کلاغ‌ها، در کنار آرسنال تنها تیمی باشد که هر 3‌مسابقه ابتدای فصل خود را می‌برد اما این اتفاق نیفتاد. نیوکاسل با اینکه می‌تواند با تکیه بر پول سعودی‌ها ستاره‌های زیادی بخرد و ولخرجی کند، با بازیکنان گمنام یا کم‌نام‌ونشان ادامه می‌دهد. این تیم در 3‌بازی نخست فصل هنوز شکستی نداشته و نکته اینجاست که یکی از این مسابقات روبه‌روی منچسترسیتی ترسناک گواردیولا انجام شده است. نیوکاسل در یک ساعت اول 3 بر یک از سیتی پیش افتاد اما درنهایت زورش به این تیم نرسید تا بازی را با امتیاز کامل به پایان ببرد.
  سانچو که یک‌سال زودتر از هالند از دورتموند به لیگ برتر آمده، تا این لحظه تنها موفق به زدن 3‌گل شده؛ دقیقا برابر با آمار گلزنی هم‌تیمی سابقش در 3بازی.
  ارلینگ هالند موفق شد تعداد گل‌هایش را با پیراهن من‌سیتی در لیگ برتر به 3گل در 3‌بازی برساند که این تعداد گل برابر است با شمار همه گل‌‌های پدرش با پیراهن این تیم در 47مسابقه.
  کوین دی‌بروینه با ارائه یک‌بازی درخشان دیگر به نخستین بازیکن 5‌لیگ بزرگ اروپایی تبدیل شد که در سال2020 بالای 10گل و 10پاس‌گل را ثبت می‌کنند.
  حالا منچسترسیتی ششمین تیم تاریخ لیگ برتر است که در 20بازی پیاپی خارج از خانه شکست نمی‌خورد. منچستریونایتد (21-2020)، چلسی (2007تا 2009)، آرسنال (02-2001 و 04-2003)، لیورپول (20-2019).
  ادی هو برای اولین‌بار از گواردیولا شکست نخورد. او 11باخت و یک‌تساوی مقابل این مربی داشت.
  مربی نیوکاسل از هواداران من‌سیتی عصبانی بود و آنها را بی‌هویت خواند. سرمربی نیوکاسل گفت: «من 31سال پیش آنها را چزاندم.»
پس از ۲۰۸‌دقیقه دروازه سیتی توسط نیوکاسل باز شد.
پس از ۱۸۵‌دقیقه دروازه نیوکاسل توسط سیتی باز شد.

تقصیر پوتین بود
توماس توخل به‌خاطر درگیری با کونته در بازی هفته گذشته چلسی- تاتنهام از نشستن روی نیمکت آبی‌های لندن محروم بود و دیگران می‌گفتند شکست 3بر صفر این تیم مقابل لیدز به‌دلیل غیبت او بوده. چلسی برای نخستین بار از سال2002از لیدز شکست خورد.
  این سومین باری بود که چلسی تحت هدایت توماس توخل در یک بازی لیگ برتر با اختلاف 3گل شکست خورد؛ 5 بر 2مقابل وست بروم، 4 بر یک مقابل برنتفورد و 3 بر صفر مقابل لیدز. این اولین‌بار است که آنها گلی نمی‌زنند و چنین شکستی را تجربه می‌کنند.
  کولیبالی که در بازی قبلی توانسته بود نخستین گلش را برای چلسی بزند، در نیمه دوم از زمین اخراج شد. از آغاز فصل 18-2017این مدافع سنگالی 6بار کارت قرمز گرفته که در میان 5‌ لیگ بزرگ اروپا یک‌رکورد منحصر به‌فرد است.
  چلسی در 3‌هفته اول این فصل یا درواقع در 2‌بازی آخرش 5گل دریافت کرده. فصل پیش 13هفته طول کشید تا این تیم 5گل دریافت کند.
  توخل که رودیگر و کریستنسن را در این تابستان از دست داده، حالا در غیاب کولیبالی باید هر چه سریع‌تر با باشگاه لستر برای انتقال فوفانا توافق کند تا برای بازی هفته آینده با کمبود مدافع روبه‌رو نشود. لستر 80میلیون پوند می‌خواهد.
  از زمانی که روسیه به اوکراین حمله کرد و آبراموویچ مجبور به فروش باشگاه شد، چلسی دچار مشکل شده. آنها ابتدا به رئال باختند و از لیگ قهرمانان حذف شدند و سپس نوبت 2‌شکست مقابل لیورپول در فینال‌های جام حذفی و جام اتحادیه بود. چلسی در 13‌بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها 19‌امتیاز کسب کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید